اخبار بازی

شایعه: بازی Persona 6 انحصاری پلی استیشن نیست

بر خلاف شایعاتی که پیشتر احتمال انحصاری بودن بازی Persona 6 را مطرح کرده بودند، آقای نیک بیکر (Nick Baker)، میزبان پادکست XboxEra می‌گوید این بازی از همان ابتدا روی کنسول‌های ایکس باکس نیز در دسترس قرار می‌گیرد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

در جریان رویدادهایی از جمله پلی استیشن شوکیس و شوکیس ایکس باکس که در خرداد ماه برگزار شدند، بدون شک یکی از محبوب‌ترین عناوینی که در این رویدادها حضور داشتند، بازی‌های جدید مجموعه پرسونا بودند. مدت‌ها است از دورانی که این فرنچایز تنها در ژاپن محبوبیت داشت، عبور کرده‌ایم و استودیو Atlus در سال‌های اخیر به سادگی به یکی از شناخته شده‌ترین و محبوب‌ترین استودیوها در میان بازیسازان ژاپن بدل شده است. بازی Persona 5 Tactica قرار است در آبان ماه روانه بازار شود و بازی Persona 3 Reload که در واقع ریمیک تمام عیار از نسخه سوم است، ابتدای سال میلادی آینده روانه بازار شود. با تمام این اوصاف طرفداران همچنان منتظر رونمایی از بازی پرسونا ۶ هستند. عنوانی که مطابق شایعات پیشین ظاهرا حداقل برای مدتی قرار بود در انحصار پلی استیشن باشد.

البته آقای نیک بیکر (Nick Baker)، میزبان پادکست XboxEra نظر دیگری دارد. وی در جدیدترین قسمت این پادکست احتمال انحصاری بودن بازی Persona 6 را رد کرد. بیکر معتقد است که این بازی از همان روز ابتدای عرضه روی کنسول‌های ایکس باکس در دسترس خواهد بود. در سال‌های اخیر برند پرسونا از انحصار پلی استیشن خارج شده و عناوینی همچون Persona 4 Golden ،Persona 3 Portable و Persona 5 Royal روی پلتفرم‌های دیگر نیز در دسترس قرار گرفتند، پس عرضه بازی پرسونا ۶ روی ایکس باکس چندان جای تعجب ندارد. اینکه آیا این بازی از روز عرضه به گیم پس می‌آید یا خیر، موضوعی است که آقای بیکر درباره آن اظهار نظر نکرد.

بازی Persona 5 Tactica بیست و ششم آبان ماه برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *