اخبار بازی

جدیدترین آمار فروش بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

اخیرا شرکت نینتندو اقدام به انتشار گزارش سه ماهه اول سال مالی خود کرده است. بر اساس این گزارش آمار فروش بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom تا پایان ماه ژوئن بیش از ۱۸.۵ میلیون نسخه بوده است. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

در اینکه بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom از همان ابتدا از پتانسیل بالایی برخوردار بود و یکی از بازی‌های مورد انتظار سال ۲۰۲۳ محسوب می‌شد، از ابتدا شکی وجود نداشت. عملکرد کم‌نظیر نسخه قبلی و محبوبیت بالای فرنچایز، موفقیت این بازی را تضمین می‌کرد و مطابق انتظار این بازی از زمان انتظار توجهات بسیاری را معطوف به خود کرده است. این بازی تا مدت‌ها در صدر جدول پرفروش‌ترین عناوین هفته در بسیاری از کشورها از جمله بریتانیا قرار داشت و تنها یک بار صدر را به بازی فیفا ۲۳ واگذار کرد که در هفته بعدی، این شبیه ساز فوتبال جایگاه خود را به بازی Pikmin 4، دیگر انحصاری نینتندو سوییچ واگذار کرد. می‌دانیم که Tears of the Kingdom تنها در سه روز ابتدایی عرضه بیش از ۱۰ میلیون نسخه در سراسر دنیا به فروش رسیده بود و پس از این بازه، آمار دیگری از فروش بازی در دسترس نبود.

در گزارش سه ماه اول سال مالی ۲۰۲/۲۰۲۴ شرکت نینتندو، آمارهای مختلفی از جمله میزان کنسول نینتندو سوییچ و همچنین پرفروش‌ترین بازی‌ها روی این کنسول مشاهده می‌شود. در این لیست بازی‌های بزرگی مانند Mario Kart 8 Delux و Animal Crossing: New Horizons مشاهده می‌شود. در حالی که از انتشار این بازی‌ها سال‌ها زمان می‌گذرد، بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom موفق شده در میان ده بازی پرفروش کنسول نینتندو سوییچ قرار گیرد. به طور دقیق‌تر این بازی در رتبه نهم قرار دارد. آمار فروش بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom بیش از ۱۸.۵ میلیون نسخه است.

شایعات زیادی درباره معرفی کنسول جدید نینتندو طی ماه‌های آتی شنیده می‌شود که فعلا جنبه رسمی ندارند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *