اخبار بازی

قیمت بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 هفتاد دلار است

سخنگوی شرکت اکتیویژن در مصاحبه‌ای با رسانه CharlieIntel اعلام کرد قیمت بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 هفتاد دلار است. دلیل اصلی این تصمیم از سوی ناشر این است که آن‌ها این محصول را یک “بازی تراز اول” تلقی می‌کنند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

پس از کشمکش‌های فراوان و گذشت بیش از دو سال از اعلام خبر خریده شدن کمپانی اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت، بالاخره کمپانی آمریکایی موفق شد در جلسه دادگاه شکایت کمیسیون تجارت دولت فدرال (Federal Trade Commission) پیروز شود تا گام بزرگی برای ثبت این قرارداد بردارد و می‌توان گفت که این قرارداد را می‌شود نهایی تلقی کرد. پس از پیروزی در این دادگاه، مایکروسافت توانست با یکی از مخالفان اصلی ثبت قرارداد، یعنی شرکت سونی به توافق برسد تا گام بزرگ دیگری در مسیر ثبت قرارداد برداشته شود. مسلما دلیل اصلی مخالفت‌های سونی و سایر جناح‌ها با ثبت قرارداد خرید، فرنچایز کال آو دیوتی بود. محبوبیت و موفقیت عظیم این IP می‌تواند تبدیل به یک برگ برنده بزرگ برای هر برند باشد.

پس از رونمایی از بازی Call of Duty: Modern Warfare 3، رفته رفته شاهد انتشار اطلاعات بیشتر از این عنوان هستیم. بدون شک یکی ویژگی‌های اصلی هر عنوانی قیمت آن است و برای طرفداران این پرسش مطرح بود که این بازی میان نسلی با چه برچسب قیمتی روانه بازار می‌شود. سخنگوی شرکت اکتیویژن در مصاحبه‌ای با رسانه CharlieIntel اعلام کرد که قیمت بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 هفتاد دلار است و آن‌ها نیز رویه سایر ناشر AAA را در پیش گرفته‌اند. اینکه چقدر این بازی در مقایسه با نسخه سال گذشته که با قیمت ۶۰ دلار عرضه شد، تفاوت دارد، موضوعی است که هنوز مشخص نیست اما، در هر حال ناشر این بازی را یک پروژه تراز اول تلقی می‌کند.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 نوزدهم آبان ماه برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *