اخبار بازی

خرگوش در ویدیو جدید دی‌ال‌سی بازی TMNT: Shredder’s Revenge

استودیو Tribute Games تریلر جدیدی از دی‌ال‌سی Dimension Shellshock بازی TMNT: Shredder’s Revenge پخش کرد که گیم‌پلی حالت Survival را به نمایش می‌گذارد.

شرکت ناشر Dotemu و استودیو توسعه‌دهنده Tribute Games تریلر جدیدی از گیم‌پلی حالت Survival بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge را به نمایش گذاشتند. این حالت قرار است در قالب بسته الحاقی بعدی در دسترس خریداران قرار گیرد و بازیکنان می‌توانند با مشاهده تریلر جدید، جزئیات بیشتری از آن را مشاهده کنند.

در حالت Survival جدید، بازیکنان در مراحل مختلف با انبوهی از دشمنان گوناگون به مبارزه می‌پردازند و سطح آن‌ها با پیشروی بالاتر می‌رود. این حالت دارای یک سیستم پیشرفت جدید است تا بازیکنان با استفاده از آن بتوانند نوارهای قدرت نینجایی خود را ارتقا دهند و در زمان نبردها از امتیازهای ویژه‌ای بهره ببرند.

حالت Survival کریستال‌هایی دارد که بازیکنان باید برای وارد شدن به مرحله بعدی و رویارویی با موج جدید دشمنان به جمع‌آوری آن‌ها بپردازند. هر یک از این مراحل طراحی بصری و پس‌زمینه منحصربه‌فردی دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به مرحله Edo با الهام از فرهنگ ژاپن، مرحله ۸ بیتی و مرحله‌ای با الهام از Omnichannel 6 اشاره کرد.

بسته الحاقی Dimension Shellshock بازی Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge در ماه ژوئن معرفی شد. این دی‌ال‌سی یک شخصیت‌ قابل بازی جدید یعنی یوساجی یوجیمبو، خرگوش رونین را به بازی اضافه می‌کند.

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما درباره جدیدترین اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم واران گیم و سایر کاربرها در میان بگذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *