اخبار بازی

تست سرورهای بازی Tekken 8 به‌زودی آغاز می‌شود

با اعلام رسمی کمپانی بندای نامکو، تست سرورهای بازی Tekken 8 از ماه آینده آغاز خواهد شد. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

بازی Tekken 8 بر خلاف دو بازی مبارزه‌ای رقیب آن یعنی Street Fighter 6 و Mortal Kombat 1، به جز گیم‌پلی تقریبا اطلاعات دیگری از اثر مذکور فاش نشده است. همچنان منتظر اعلام تاریخ انتشار بازی و همچنین جزییات داستان آن نیز هستیم.

با اعلام رسمی کمپانی بندای نامکو، تست سرورهای بازی Tekken 8 ماه‌ آینده‌ی میلادی آغاز خواهد شد. تست با ثبت‌نام محدود بازیکنان در دو مرحله انجام خواهد شد: مرحله‌ی اول در بازه‌ی ۲۱ تا ۲۴ جولای (۳۰ تیر تا ۲ مرداد) و مرحله‌ی دوم آن در بازه‌ی ۲۸ تا ۳۱ جولای (۶ تا ۹ مرداد) انجام خواهد شد. با توجه به آغاز تست سرورهای بازی، باید به زودی شاهد اعلام رسمی تاریخ انتشار بازی باشیم.

پیشتر، کاتسوهیرو هارادا، کارگردان بازی Tekken 8 اعلام کرده بود که بازی Tekken 8 از قابلیت‌های کراس‌پلی و همچنین rollback netcode پشتیبانی خواهد کرد. تا امروز شاهد تایید حضور دست کم ۱۶ مبارز چون مارشال لائو، پل فینیکس، کینگ، نینا ویلیامز، هائورانگ، لارس الکساندرسون، آسوکا کازاما، برایان فیوری و همچنین وجود حداقل ۵ Stage متفاوت برای بازی بوده‌ایم؛ کاراکتر جون کازاما که آخرین حضور اصلی و مهم وی به بازی تکن ۲ باز می‌گردد، پس از سال‌ها بازگشته است تا از بار آسیب‌های جنگ ویرانگری که میان پسرش جین و همسرش کازویا شکل گرفته است بکاهد. همچنین به گفته‌ی کارگردان بازی، باید کاراکتر هیهاچی میشما را [فعلا!] کشته شده بدانیم و حداقل در داستان بازی هشتم حضور نخواهد داشت.

گیم‌پلی بازی تغییراتی نیز داشته است و قرار است تا با سیستم جدید Heat، که خشونت بازی را افزایش می‌دهد روبرو باشیم.

بازی Tekken 8 در سال مالی ۲۰۲۳ (که در اواسط فروردین‌ماه ۱۴۰۳ پایان می‌یابد) برای پلی استیشن ۵، ایکس‌باکس سری و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد و خبری از انتشار برای کنسول‌های نسل هشتم نخواهد بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *