اخبار بازی

لو رفتن احتمالی نسخه‌های مختلف بازی Starfield و قیمت آن‌ها در اروپا

نسخه‌های مختلف بازی Starfield و برچسب قیمتی آن‌ها پیش از رونمایی رسمی توسط یکی از افشاگران معتبر با نام Billbil-Kun لو رفت.

یکی از افشاگران معتبر با نام Billbil-Kun نسخه‌های مختلف بازی Starfield نظیر نسخه کلکسیونی Constellation و قیمت آن‌ها در بازار اروپا را فاش کرد. طرفدارها انتظار معرفی کامل این نسخه‌ها در رویداد Starfield Direct را دارند که پس از شوکیس ایکس باکس در تاریخ ۲۱ خرداد (۱۱ ژوئن) برگزار می‌شود؛ جایی‌که انتظار می‌رود دیگر تجهیزات جانبی استارفیلد مانند کنترلر و هدست بازی نیز برای خرید یا پیش خرید در دسترس بازیکن‌ها قرار بگیرد.

نسخه‌های مختلف بازی استارفیلد

نسخه Standard

نسخه Premium

  • کامپیوتر: ۱۰۴.۹۹ یورو (برآوردی)
  • ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس: ۱۱۴.۹۹ یورو (برآوردی)

نسخه Constellation

  • کامپیوتر: ۲۹۹.۹۹ یورو
  • ایکس باکس سری ایکس: ۲۹۹.۹۹ یورو

با اینکه قیمت نسخه پریمیوم تخمینی است، اما با سابقه خوبی که بیل‌بیل-کان در افشای اطلاعات دارد، احتمالا می‌توان به صحت آن اطمینان داشت. ظاهرا نسخه Constellation بازی Starfield تنها به‌شکل فیزیکی در دسترس طرفدارها قرار می‌گیرد و خبری از عرضه دیجیتالی محتویات این نسخه نخواهد بود. ساعت هوشمند استارفیلد یکی از آیتم‌هایی است که احتمالا در نسخه کلکسیونی بازی گنجانده خواهد شد و تصاویری از آن در ادامه قابل مشاهده است.

ساعت هوشمند نسخه کلکسیونی بازی Starfield

هنوز معلوم نیست که طرفدارها باید انتظار چه محتویاتی را در نسخه‌های مختلف بازی استارفیلد داشته باشند، اما خوشبختانه زمان زیادی به برگزاری رویداد Starfield Direct باقی نمانده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *