اخبار بازی

مواجهه با وقایع غیرمعمول در فانوس دریایی در تریلر داستانی بازی Layers of Fear

تریلر جدیدی از بازی Layers of Fear پخش شد که مواجهه Writer، کاراکتر قابل تجربه تازه با وقایع سورئال را نشان می‌دهد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیوهای Bloober Team و Anshar تریلر جدیدی از بازی ترسناک روان‌شناختی اول-شخص Layers of Fear را با طرفدارها به اشتراک گذاشتند. این ویدیو روی Writer، کاراکتر قابل تجربه جدید تمرکز دارد که برای بررسی وقایع وارد فانوس دریایی می‌شود. البته اتفاقات عجیب‌وغریبی رخ می‌دهد و تریلر تازه درکنار وحشت‌ها و وقایع سورئال نشان می‌دهد که ملاقات دوباره کاراکتر اصلی با پسرش غیرممکن است.

بازی Layers of Fear شامل نسخه اول و دوم لیرز آو فیر و بسته الحاقی Inheritance می‌شود که همگی برای موتور بازی‌سازی Unreal Engine 5 بازسازی شده است. این بازی از فناوری Lumen، ری-تریسینگ، تنظیمات گرافیکی Volumetric Lighting (کیفیت جلوه‌های نورپردازی) و HDR پشتیبانی خواهد کرد. این نسخه میزبان محتوای جدیدی با نام The Final Note است که روی ماجراهای همسر Artist از نخستین بازی مجموعه تمرکز خواهد داشت.

بازی Layers of Fear در تاریخ ۲۵ خرداد (۱۵ ژوئن) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر منتشر می‌شود. نسخه استاندارد بازی با قیمت ۲۹.۹۹ دلار روانه بازار می‌شود و برای تهیه نسخه دیلاکس باید ۳۴.۹۹ دلار هزینه کرد. کسانی که بازی Layers of Fear (محصول ۲۰۱۶) و بازی Layers of Fear 2 را در اختیار دارند، می‌توانند این بازی را تا دو هفته پس از عرضه با ۳۰ درصد تخفیف خریداری کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *