اخبار بازی

شایعه: رویداد Nintendo Direct هفته آینده برگزار می‌شود

جف گراب، یکی از خبرنگاران مطرح صنعت بازی‌های ویدیویی از رسانه Giant Bomb، بارها در خصوص برگزاری رویداد Nintendo Direct در هفته‌ آینده صحبت کرده و همیشه این موضوع را به تعویق انداخته؛ هرچند تضمینی برای به وقوع پیوستن آن وجود ندارد.

با توجه به به‌روزرسانی مطبوعاتی ایکس باکس در خصوص عناوین در دست توسعه آینده‌اش طی رویداد Developer_Direct و همچنین برنامه‌های مشخص کمپانی سونی برای عرضه عینک واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر ۲ طی روزهای آینده، کمپانی نینتندو ( Nintendo ) نسبت به رقبای خودش برنامه‌های اطلاعات کمتری داده و در سکوت خبر قرار داشته است.

نکته جالب اینجاست که فعلاً خبر از رویداد Nintendo Direct نیست و بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom که یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های سال جاری است و در ماه می منتشر می‌شود، می‌توانید آخرین نسخه اصلی از مجموعه برای کنسول دستی نینتندو سوئیچ باشد و شرکت یادشده به تبلیغات بزرگ آن در آینده نیاز دارد.

همچنین شایعاتی مبنی بر اینکه پیش‌سفارش‌های دو بازی Advance Wars 1+2: Re-Reboot Camp به زودی آغاز می‌شوند هم وجود دارد؛ اما در این میان، جف گراب، یکی از خبرنگاران مطرح صنعت بازی‌های ویدیویی از رسانه Giant Bomb، بر اساس منابع داخلی خودش اعلام کرده است که رویداد Nintendo Direct در هفته آینده برگزار خواهد شد.

او در پادکست اخیر از برنامه Last of the Nintendogs، که از گراب پرسیده شد آیا بازیکنان و طرفداران باید در ماه جاری منتظر برگزاری رویداد Nintendo Direct باشند یا خیر، پاسخ داد:

بله، منظور این است که هرچیزی راجع به آن می‌شونم و همه این‌ها فقط به نوعی تکراری [ از اخبار قبلی ] هستند. این هفته در تاریخ ۶ فوریه ( ۱۷ بهمن ) برگزار می‌شود و هر جزئیات کوچکی که به دست می‌آورم، اساساً برای یک هفته دیگر است.

او ادامه می‌دهد:

ما باید در حال دریافت و شروع به شندین همه چیز کنیم. فکر می‌کنم احتمالاً اواخر این هفته رویداد Nintendo Direct برگزار می‌شود.

گراب البته تضمینی در خصوص این موضوع نداد و به صحبت‌های خود اضافه کرد:

من فقط می‌گویم که چنین چیزی هست و در حال حاضر به آن اشاره می‌شود. من فکر نمی‌کنم این موضوع خیلی تعجب‌آور باشد؛ چراکه آن‌ها همیشه یک رویداد Nintendo Direct بین ماه‌های فوریه تا مارس برگزار می‌کنند.

گراب همچنین پیش‌بینی می‌کند که دو بازی Advance Wars 1+2: Re-Reboot Camp و The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom به زودی به‌روزرسانی مطبوعاتی دریافت می‌کنند، اگرچه باید اعلامیه‌های دیگری در راه باشد که زمان این موضوع را برای ما مشخص خواهد کرد. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون رویداد Nintendo Direct و برنامه‌های بعدی کمپانی نینتندو، وب سایت واران گیم را حتماً دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟ آیا شما هم یکی از مشتاقان جهت برگزاری رویداد Nintendo Direct هستید؟ نظرات خود را پیرامون این موضوعات با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *