اخبار بازی

تاریخ انتشار نسخه اصلی بازی Darkest Dungeon 2 اعلام شد

استودیو رد هوک از تاریخ خروج بازی Darkest Dungeon 2 از فاز Early Access پرده برداشت.

مدتی قبل انتشار نسخه کامل بازی Darkest Dungeon 2 به تعویق افتاد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی نقش‌آفرینی در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ (۸ می ۲۰۲۳) از فاز Early Access خارج می‌شود. این بازی در بستر فروشگاه اپیک گیمز و استیم در دسترس کاربرها کامپیوتر قرار گرفته است. استودیو Red Hook پیش از انتشار نسخه ۱.۰ چند به‌روزرسانی بزرگ برای بازی منتشر می‌کند که یکی از آن‌ها به‌زودی از راه می‌رسد.

بازی Darkest Dungeon 2 در زمان عرضه دارای ۱۲ قهرمان، ۵ منطقه و ۵ باس اصلی خواهد بود. کسانی که می‌خواهند اطلاعات بیشتری از مکانیک‌های بازی به‌دست آورند، می‌توانند در رویداد Steam Next Fest به تجربه‌ی نسخه دمو رایگان آن بپردازند؛ رویدادی که از امروز تا تاریخ ۲۴ بهمن (۱۳ فوریه) برگزار می‌شود. در این نسخه ۴ قهرمانی اولیه بازی در دسترس خواهند بود و امکان ماجراجویی در مسیرهای Sprawl یا Foetor را فراهم می‌آورد.

استودیو رد هوک رأس ساعت ۲۲:۳۰ سه‌شنبه، ۱۸ بهمن به‌وقت ایران میزبان یک جلسه پرسش‌وپاسخ با حضور کریس بوراسا و تایلر سیگمن، به‌ترتیب کارگردان و مدیر طراحی بازی Darkest Dungeon 2 خواهد بود و رأس ساعت ۰۰:۳۰ پنج‌شنبه ۲۰ بهمن به‌وقت ایران یک لایو-استریم برای نمایش گیم‌پلی بازی پخش می‌کند. نسخه‌های کنسولی بازی دارکست دانجن ۲ نیز در دست توسعه قرار دارند، اما پس از انتشار نسخه کامپیوتر روانه بازار خواهند شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *