اخبار بازی

بازی Prince of Persia The Sands of Time Remake لغو نشده است

کمپانی یوبی سافت در تازه‌ترین پست خود به طرفداران اطمنیان خاطر داد روند ساخت بازی Prince of Persia The Sands of Time Remake ادامه دارد و این پروژه لغو نشده است. البته هنوز تاریخ انتشار دقیقی از سوی ناشر اعلام نشده است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

برای تمامی طرفداران مجموعه شاهزاده ایرانی، روند ساخت ریمیک بازی Sands of Time یک داستان کسالت بار و ناراحت کننده است. این عنوان اولین بار در سال ۲۰۲۰ رونمایی شد و ناشر اعلام کرد در ژانویه ۲۰۲۱ آن را روانه بازار می‌کند. به دلیل جلوه‌های بصری و گرافیکی ضعیف بازی، مخاطبان آن را مودر انتقاد قرار دادند. با فرا رسیدن ماه ژانویه خبر تعویق تاریخ انتشار بازی اعلام شد. پس از آن با نزدیک شدن زمان انتشار بعدی، یوبی سافت باز هم تاریخ آن را تغییر داد تا اینکه در ماه می ۲۰۲۲ خبر تغییر استودیو سازنده منتشر شد. وظیفه ساخت بازی از استودیو یوبی سافت بمبئی به یوبی سافت مونترال، یعنی استودیویی که پیشتر سابقه ساخت نسخه‌های مختلف مجموعه را در کارنامه دارد، منتقل شده بود.

پس از انتشار این خبر بازی Prince of Persia The Sands of Time Remake در سکوت کامل خبری فرو رفت و برخی معتقد بودند این معنای لغو شدن پروژه ساخت این بازی است. موردی که یوبی سافت در تازه‌ترین پست خود آن را رد کرده است. این کمپانی اعلام کرد روند ساخت بازی در استودیو Ubisoft Montreal در حال پیگیری است اما، هنوز نمی‌توان تاریخ انتشار دقیقی را برای آن مشخص کرد. ناشر فرانسوی همچنین اعلام کرد در حال حاضز برنامه‌ای برای ریمیک کردن نسخه‌های دیگر مجموعه ندارد.

نکته جالب توجه درباره این بازی این است که در گزارش مالی اخیر ناشر ذکر شده بعید است این بازی در سال مالی ۲۰۲۳ (پیش از آوریل ۲۰۲۳) منتشر شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *