اخبار بازی

نمایش سیستم لوت و پیشرفت در تریلر تازه Atomic Heart

استودیو ماندفیش در تریلر جدید Atomic Heart به نمایش تخریب ربات‌ها و سیستم لوت و پیشرفت بازی پرداخته است.

در چند هفته گذشته جزئیات زیادی از بازی تیراندازی اول شخص جدید استودیو ماندفیش به نام Atomic Heart پخش شده است و بازیکنان با محیط الهام‌گرفته از شوروی سابق، باس‌فایت‌ها، ربات‌های قاتل و خط داستانی آن آشنا شدند. حال تیم سازنده در ویدیوی جدید Atomic Heart روی نمایش مکانیسم‌های گیم‌پلی به مانند سیستم تخریب ربات‌ها، غارت اجزای مفید آن‌ها و استفاده از این لوت برای ارتقای تجهیزات تمرکز دارد. این مکانیسم گیم‌پلی به بازیکنان اجازه می‌دهد با شکست دادن ربات‌های بزرگتر، غنایم ارزشمندتری را به‌دست بیاورند و تجهیزات خود را برای مبارزه‌ی بهتر ارتقا دهند.

گیم‌پلی مبارزات بازی Atomic Heart شامل آسیب دقیق و واقعی به ربات‌ها براساس حملات بازیکنان طراحی شده است. پس از هر آسیب، بازیکنان باید آیتم‌های افتاده روی زمین را استخراج کنند تا از آن‌ها برای قدرتمندتر کردن مهارت‌ها و تجهیزات بهره ببرند. بااین‌حال باید توجه داشت که سیستم لوت بازی دارای محدودیت است و بازیکنان نمی‌توانند بیش از حد آیتم با خود به همراه داشته باشند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Atomic Heart قرار است در تاریخ ۲ اسفند ۱۴۰۱ (۲۱ فوریه ۲۰۲۳) روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

نظر شما درباره‌ی اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم واران گیم به اشتراک گذارید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *