اخبار بازی

بازی جدید سازنده The Elder Scrolls Online بیش از ۴ سال در دست ساخت بوده است

استودیو زنیمکس آنلاین در حال توسعه اثری از چهار و نیم سال پیش است که بیش از ۲۰۰ نفر که شامل ۵۰ نفر از تیم طراحی اصلی می‌شود در حال کار روی بازی هستند.

استودیو زنیمکس آنلاین با ساخت بازی The Elder Scrolls Online و پشتیبانی مناسب از آن طرفداران زیادی در طول سال‌ها پیدا کرده است و این استودیو قصد دارد با پروژه دیگری افق‌های خود را گسترش دهد. مدتی پیش بود که مشخص شد استودیو یک IP جدید در دست ساخت دارد و حالا بخشی از جزئیات توسعه این اثر منتشر شده است.

بن جونز، کارگردان خلاق زنیمکس آنلاین در جریان پادکستی اعلام کرد که این مجموعه برای تقریبا چهار و نیم سال در دست توسعه بوده است. همان‌طور که انتظار می‌رود، بازی در پشت صحنه با تغییرات متعددی رو‌به‌رو شده است که بسیاری از آن‌ها مرتبط به داستان بازی است. دویست نفر در استودیو در حال کار روی این بازی هستند و تیم سازنده شامل موقعیت‌های دورکاری در سراسر نقاط جهان است.

تیم طراحی که توسط جونز مدیریت می‌شود هم شامل تقریبا پنجاه نفر است. جونز این بازی را یک «پروژه با وسعت بسیار بزرگ» می‌داند که استودیو «سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی» روی آن قرار داده است. مشخص نیست که چه زمان از این مجموعه رونمایی خواهد شد؛ اما باتوجه‌به گذشت زمان زیادی از شروع روند ساخت آن، می‌توان انتظار داشت به‌زودی اطلاعات مهم‌تری از بازی اعلام شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *