اخبار بازی

سرور بخش چنده نفره Assassin’s Creed 2 نهم مهر خاموش می‌شود

یوبی سافت اعلام کرد سرور بخش چنده نفره Assassin’s Creed 2 و همچنین چندین بازی دیگر از این مجموعه نهم مهر ماه به طور کامل از رده خارج می‌شود. پیشتر قرار بود این امر امروز رخ دهد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

زمانی که صحبت از مجموعه اساسین کرید به میان می‌آید، معمولا بخش داستانی و مخفی کاری اولین ویژگی‌هایی است که در ذهن مخاطبان تداعی می‌شود. البته نباید از یاد برد که این مجموعه با هر نسخه بخش چند نفره خود را تکمیل‌تر از نسخه قبل کرده و هر نسخه ویژگی‌هایی جدید و بخش‌های سرگرم کننده تازه‌ای را در خود جای می‌داد. بی‌دلیل نیست پس از گذشت چندین سال از عرضه نسخه‌های اولیه این مجموعه همچنان آمار کاربران فعال در بخش چند نفره‌ آن‌ها قابل توجه است و همین مسئله مانع از این می‌شد که ناشر اقدام به خاموش کردن این سرورها کند. یوبی سافت از چندین ماه پیش اعلام کرده بود سرور بخش چند نفره چندین بازی از مجموعه Assassin’s Creed را امروز از دسترس خارج می‌کند.

ساعاتی پیش در یکی از فروم‌های یوبی سافت این کمپانی رسما اعلام کرد سرور بخش چنده نفره Assassin’s Creed 2 و چندین بازی دیگر نهم مهر ماه از رده خارج می‌شوند. این مسئله شامل بسته‌های الحاقی دیجیتال این بازی‌ها نیز می‌شود و زین پس این بسته‌های گسترش دهنده را نمی‌توان دانلود کرد. یوبی سافت اعلام کرده این تعویق فرصت نهایی به کاربرانی است که قصد دارند این بسته‌های گسترش دهنده را تهیه کنند و قطعا دیگر این تاریخ به تعویق نخواهند افتاد.

لیست کامل بازی‌ها و پلتفرم‌هایی که قرار است سرورهای آن‌ها از رده خارج شود را در ادامه مشاهده می‌کنید:

  • Assassin’s Creed 2 – پلی استیشن ۳ (تاریخ عرضه ۲۰۰۹)
  • Assassin’s Creed Brotherhood – ایکس باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۳، Wii U ،PC
  • Assassins Creed Revelations – ایکس باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۳
  • Assassin’s Creed 3 – ایکس باکس ۳۶۰، پلی استیشن ۳، Wii U ،PC
  • Assassin’s Creed Liberation HD – رایانه‌های شخصی

لازم به ذکر است نسخه‌های ریمستر بازی‌های فوق شامل این تصمیم نمی‌شوند و همچنان می‌توان به تجربه بخش چند نفره‌ آن‌ها پرداخت.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *