اخبار بازی

مدت زمان بخش داستانی بازی Mortal Kombat 1 تقریبا به اندازه نسخه قبلی است

به گفته آقای اد بون (Ed Boon)، رئیس استودیو NetherRealm مدت زمان بخش داستانی بازی Mortal Kombat 1 تقریبا به اندازه بازی مورتال کامبت ۱۱ و مورتال کامبت ۱۰ است. کمپین داستانی این دو بازی حدودا ۵ الی ۶ ساعت زمان می‌برد. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

معمولا بخش داستانی جزو کم‌ اهمیت‌ترین و جانبی‌ترین قسمت‌های یک بازی فایتینگ محسوب می‌شود. در واقع وجود این بخش علاوه بر اینکه ساعات گیم‌پلی بازی را طولانی‌تر می‌کند، بیشتر جنبه بهانه‌ای برای معرفی مبارزان و دلیل نبرد تن به تن آن‌ها با یکدیگر دارد. البته همیشه موارد استثنا وجود دارند و مجموعه مورتال کامبت جزو همین موارد استثنا است. تقریبا از بازی مورتال کامبت ۹ به بعد این قسمت تبدیل به یکی از قسمت‌های محبوب میان طرفداران بدل شده و به دلیل وجود صحنه‌های سینمایی و حضور صداپیشگان حرفه‌ای در نقش شخصیت‌های محبوب مجموعه، طرفداران زیادی با اشتیاق به تجربه کمپین داستانی مشغول می‌شوند. حال که با بازی مورتال کامبت ۱، استودیو NetherRealm پیش زمینه تمامی شخصیت‌های بازی را بازنویسی کرده است، برخی هواداران امیدوار هستند سازندگان بیشتر به این بخش بپردازند.

خبر خوب برای این دسته هواداران این است که سازندگان همچنین بخش داستانی را یکی از محورهای بازی تلقی می‌کنند اما، خبر بد این است که این به معنای بیشتر شدن دت زمان بخش داستانی بازی Mortal Kombat 1 نسبت به نسخه‌های قبلی نیست. این موضوع را آقای اد بون (Ed Boon)، کارگردان بازی اعلام کرد. ایشان با انتشار یک توئیت در اکانت شخصی خود، گفتند که کمپین داستانی مورتال کامبت ۱ تقریبا به اندازه بازی‌های مورتال کامبت ۱۱ و X زمان می‌برد. کمپین داستانی این دو عنوان حدودا ۵ الی ۶ ساعت به طول می‌انجامید.

 بازی Mortal Kombat 1 بیست و هشتم شهریور برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *