اخبار بازی

استودیو توسعه دهنده بازی I.G.I Origins یعنی Antimatter Games تابستان امسال بسته می‌شود

استودیو Antimatter Games که وظیفه توسعه بازی I.G.I Origins را برعهده داشت، تابستان امسال به صورت کامل بسته می‌شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

با اعلام شرکت Enad Global 7، استودیو Antimatter Games که وظیفه ساخت و توسعه بازی I.G.I Origins را در برعهده داشت، تا پایان تابستان ۲۰۲۳ تعطیل می‌شود و این روند نیز به صورت یک پروسه ۳ ماهه به طول می‌انجامد.

شرکت Enad Global 7 طی بیانیه ای که صادر کرده است، علت بسته شدن استودیو Antimatter Games را رسیدن به تراز مالی مثبت و سود‌دهی اعلام کرده‌ و در بخشی از این بیانیه آمده است که این I.G.I Origins کشش کافی برای این استودیو ایجاده نکرده است.

بازی I.G.I Origins که توسط استودیو Antimatter Games در حال توسعه بود، به نظر حالا وارد یک فضای کاملا معلق شده است و معلوم نیست که سرنوشت این بازی به کجا می‌رسد. این بازی توسط دو استودیو دیگر یعنی Anti Matter Games و Toadman Interactive نیز هنوز در حال توسعه است ولی خب استودیو توسعه دهنده اصلی آن نیز Antimatter Games بود که تابستان امسال بسته می‌شود.

همچنین این بازی خاطره انگیز و قدیمی نیز با موتور گرافیکی Unreal Engine 5 درحال ساخت است و قرار است برای پلتفرم های نسل هشتم و نهم و رایانه های شخصی عرضه شود. و سال گذشته گیم‌پلی کوتاهی از بازی I.G.I Origins منتشر شد که با استقبال نسبتا خوب کاربران مواجه بود.

البته که باید در نظر داشت که مسئله اخراج کارمندان و بسته شدن استودیو ها به تازگی گریبان گیر شرکت های دیگری چون CD Red Project و Ubisoft شده است و این شرکت ها نیز استودیو های خود را دچار تعدیل نیرو بسیاری کرده اند.

نظر شما چیست، آیا به نظر شما توسعه بازی I.G.I Origins با وجود بسته شدن یکی از شرکت های توسعه دهنده‌اش می‌تواند خوب پیش برود یا خیر.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *