اخبار بازی

کارگردان بازی Assassin’s Creed Mirage از آزادی عمل بالا در بازی می‌گوید

خانم Sarah Beaulieu، کارگردان بازی Assassin’s Creed Mirage از آزادی عملی بالایی که در بازی وجود دارد می‌گوید. به گفته ایشان مخاطب می‌تواند هر کدام از اهداف بازی را به هر ترتیب و شیوه‌ای که علاقه‌مند بود، به قتل برساند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

پس از معرفی اولیه که بازی Assassin’s Creed Mirage طی سال‌ میلادی گذشته صورت گرفت، این عنوان در سکوت خبری فرو رفت و تقریبا به مدت شش ماه هیچ اخبار و اطلاعات جدید و مهیجی از آن منتشر نمی‌شد. در جریان شوکیس پلی استیشن و همچنین رویداد یوبی سافت فوروارد، نمایش‌های جدید از بخش داستانی و گیم‌پلی بازی منتشر شدند و همانطور که انتظار می‌رفت مورد استقبال طیف وسیعی از هواداران قرار گرفتند. پس از انتشار این نمایش‌ها، تیم سازنده در مصاحبه‌های خود اطلاعات تازه‌ای درباره جنبه‌های مختلف بازی به مخاطبان ارائه کردند. می‌دانیم که تاکید گیم‌پلی بازی Assassin’s Creed Mirage مانند نسخه‌های کلاسیک روی مخفی کاری و حذف اهداف مختلف است.

نحوه حذف کردن اهداف تنها بخشی نیست که سازندگان در آن به مخاطبان آزادی عمل می‌دهند. خانم Sarah Beaulieu، کارگردان بازی Assassin’s Creed Mirage اخیرا با رسانه Wccftech مصاحبه‌ای داشته است. ایشان در جریان این مصاحبه اعلام کردند که هیچ ترتیب خاصی برای حذف کردن اهداف وجود ندارد و تصمیم گیری درباره اینکه چه زمانی باید کدام فرد را با چه شیوه‌ای به قتل رساند، با مخاطب است. حذف کردن هر هدف باعث باز شدن تکنیک یا گجت جدیدی می‌شود که بسیم (شخصیت اصلی بازی) می‌تواند در راستای حذف کردن سایر اهداف از آن بهره ببرد. حال که حذف کردن شخصیت‌اصلی ترتیب خاصی ندارد، زمان آزاد شدن هر تکنیک یا گجت نیز با مخاطب است می‌توانید هر زمان که خواستید هر مهارت جدید را بدست آورید.

بازی Assassin’s Creed Mirage بیستم مهر برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *