اخبار بازی

انتشار اولین بسته الحاقی داستانی Dying Light 2 به تعویق افتاد

شرکت تکلند (Techland) اعلام کرد که اولین بسته‌ی الحاقی داستانی بازی Dying Light 2: Stay Human تا ماه سپتامبر تاخیر خورده است.

در واقع این بسته‌ی الحاقی از بازی Dying Light 2 ابتدا قرار بود در ماه ژوئن سال جاری عرضه شود. حال قرار است در ماه سپتامبر شاهد عرضه‌ی آن باشیم.

تکلند در مورد تاخیر بسته الحاقی داستانی Dying Light 2 بیانیه‌ای را منتشر کرده که به شرح زیر است:

نظرات شما بازیکنان همواره بالاترین اولویت را برای ما دارد و می‌خواهیم با شما صادق و شفاف باشیم. ما هنوز به زمان بیشتری برای توسعه اولین بسته الحاقی داستانی Dying Light 2 نیاز داریم. اکنون قرار است این بسته الحاقی در ماه سپتامبر منتشر شود.

با این حال در ماه ژوئن، اولین Chapter بازی را با عنوان «In the Footsteps of a Nightrunner»، که مملو از محتوا و رویدادها و همچنین اضافه شدن قابلیت Photo Mode است، معرفی خواهیم کرد. بنابراین منتظر موارد بیشتری در شهر باشید!

پیش از انتشار Dying Light 2، تکلند اعلام کرده بود که قصد دارد از این بازی حداقل به مدت 5 سال با عرضه‌ی محتوای گوناگون پشتیبانی نماید. طبق آخرین آمار، بازی مذکور در یک ماه اول انتشار خود توانسته است در مجموع فروش 5 میلیون نسخه‌ای را به ثبت برساند.

بازی Dying Light 2: Stay Human در حال حاضر روی پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری ایکس/اس، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ (Cloud) و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *