اخبار بازی

میزان فروش کنسول پلی استیشن 5 به بیش از 40 میلیون دستگاه رسید

شرکت سونی با انتشار یک پست در وبسایت رسمی خود، اعلام کرد میزان فروش کنسول پلی استیشن ۵ در سراسر دنیا به بیش از ۴۰ میلیون دستگاه رسیده است و از این بابت از هواداران خود تشکر کرد. آمار قبلی مربوط به پایان ماه مارس بود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

از زمان انتشار کنسول نسل نهمی سونی در ماه نوامبر سال ۲۰۲۰ میلادی تا به امروز، PS5 روی موج موفقیت و فروش سوار بوده و در این مدتی که از عرضه این کنسول می‌گذرد دائما در حال ثبت آمارهای خیره کننده و رکوردهای جدید است و نشانه‌های خبر از ادامه دار بودن این روند، حداقل در میان مدت می‌دهند. در کمال انتظار این کنسول یک رکورد خارق العاده دیگر را، از خوب به ثبت رسانده است. به گزارش شرکت سونی، این کنسول مطابق آخرین آمار بیش از ۴۰ میلیون دستگاه در سراسر دنیا به فروش رسیده است. آمار پیشین مربوط به پایان ماه مارس سال میلادی جاری بود که در آن آمار، پلی استیشن ۵ بیش از ۳۸ میلیون دستگاه به فروش رسیده بود و این بدان معنا است که کنسول نسل نهمی سونی در کمتر از ۴ ماه توانسته بالغ بر دو میلیون نسخه دیگر به فروش برسد.

تقریبا از یک سال پیش شایعات زیادی درباره نسخه جدید کنسول PS5 در فضای مجازی در حال گردش بود. ایسایدرهای زیادی بارها روی عرضه مدل جدید تاکید کردند و ویژگی‌های مختلفی برای آن معرفی کردند. از پلی استیشن ۵ پرو گرفته تا پلی استیشن ۵ اسلیم و ورژن جدید که طراحی متفاوت‌ دارد و دیسک درایو آن جدا می‌شود. مدتی پیش آقای جف گراب که یکی از مشهورترین و معتبرترین اینسایدرها است، مدعی شد که سونی قصد دارد رویداد بعدی خود را در مرداد ماه برگزار کند و در جریان این رویداد از مدل جدید پلی استیشن ۵ که طراحی ظاهری متفاوتی دارد و دیسک درایو آن جدا می‌شود، رونمایی می‌کند. این ادعای آقای گراب با گفته‌های تام هندرسون (Tom Henderson)، یک منبع غیر رسمی معتبر دیگر همخوانی دارد. در صورت معرفی ورژن جدید طی هفته‌های آتی، انتظار می‌رود یک موج صعودی جدید در میزان فروش کنسول پلی استیشن ۵ شکل گیرد.

هنوز سونی هیچ واکنشی نسبت به این اخبار نشان نداده است و فعلا برگزاری رویداد به صورت رسمی تایید نشده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *