اخبار بازی

جدول فروش هفتگی بازی بریتانیا | Pikmin 4 جایگاه اول را به دست آورد

 

موسسه Gfk مانند رسم همیشگی خود اقدام به انتشار جدول فروش هفتگی بازی بریتانیا کرد. بر اساس لیست این هفته، بازی Pikmin 4 توانست در هفته اول عرضه، بالاتر از بازی‌ فیفا ۲۳ بایستد و صدرنشین هفته گذشته را به جایگاه دوم فرستاد. برای اطلاغ از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

 

بازی Pikmin 4، جدیدترین انحصاری نینتندو سوییچ هفته گذشته روانه بازار شد و همانطور که پیشبینی می‌شد با استقبال بسیاری خوبی از سوی مخاطبان و منتقدان همراه بود. در واقه این بازی به قدری موفق عمل کرد که توانست در هفته اول انتشار، بالاتر از سایر رقبا بایستد و تبدیل به پرفروش‌ترین بازی هفته بریتانیا شود. هفته گذشته بازی فیفا ۲۳ صدرنشین شده بود و به سلطنت طولانی مدت بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom پایان داده بود. این بازی با یک پله سقوط پایین‌تر از Pikmin 4 قرار گرفت و کار خود را در رتبه دوم به اتمام رساند. دلیل رشد فروش هفته گذشته بازی فیفا ۲۳، معرفی نسخه جدید از سوی شرکت الکترونیک آرتز بود.

طی هفته گذشته جدیدترین بسته الحاقی بازی The Sims 4 نیز منتشر شده بود. بسته الحاقی «Horse Ranch» علی رغم تمامی ایراداتی که از سوی منتقدان به آن وارد شد، در هفته عرضه عملکرد خوبی داشت و توانست در جایگاه سوم قرار گیرد. بسیاری از بازی‌های دیگر افت و خیزهایی را در میزان فروش خود تجربه کردند. به عنوان مثال بازی The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom که هفته فروش در رتبه دوم قرار گرفته بود، با افت فروش ۲۳۳ درصدی و دو پله سقوط، در رتبه چهارم قرار گرفت.

بازی دیابلو ۴ علی رغم افت فروش ۱۳ درصدی توانسته از جایگاه سیزدهم تا جایگاه دهم بالا بیاید. بازی Star Wars Jedi: Survivor که هفته گذشته در جدول فروش هفتگی بازی بریتانیا در رتبهد هشم قرار گرفته بود، با افت فروش ۶۰ درصدی تا رتبه هجدهم پایین رفت.

شما در ادامه می‌توانید لیست ده بازی پرفروش هفته را مشاهده کنید:

هفته گذشته هفته جاری عنوان
۱ Pikmin 4
۱ ۲ FIFA 23
۳ The Sims 4 Horse Ranch
۲ ۴ The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom
۴ ۵ Mario Kart 8 Deluxe
۶ ۶ Hogwarts Legacy
۷ ۷ Call of Duty: Modern Warfare 2
۹ ۸ Minecraft (Switch)
۱۰ ۹ Elden Ring
۱۳ ۱۰ Diablo 4
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *