اخبار بازی

یک بازی موبایل از جهان The Lord of the Rings ساخته خواهد شد

الکترونیک آرتس (Electronic Arts) با شرکت میدل-ارث اینترپرایسز (Middle-earth Enterprises) برای توسعه یک بازی موبایل جدید به نام The Lord of the Rings: Heroes of Middle-earth همکاری کرده است.

این بازی در سبک RPG یا نقش‌آفرینی جریان دارد و شامل نبردهای نوبتی و فهرست گسترده‌ای از شخصیت‌ها از سراسر جهان ارباب حلقه‌ها و هابیت می‌شود. بازی بازیکنان را در داستان‌های نمادین کتاب‌ها و فیلم‌ها غرق می‌کند. این عنوان رایگان در استودیوی الکترونیک آرتز کپیتال گیمز (EA Capital Games) در حال توسعه است و تابستان امسال وارد تست بتای خصوصی خواهد شد. فردریکا دروتوس (Frederica Drotos)، مدیر بخش لایسنس‌های شرکت میدل-ارث اذعان کرد:

ما از اینکه بار دیگر با الکترونیک آرتس کار می‌کنیم، هیجان‌زده هستیم. این بار برای ارائه یک بازی موبایلی که صرفا از سرزمین میانه الهام گرفته شده است، با هم همکاری می‌کنیم.

مالاچی بویل (Malachi Boyle)، معاون توسعه بازی‌های موبایل در الکترونیک آرتس، اظهار داشت:

ما بسیار هیجان‌زده هستیم که با The Saul Zaentz Company و شرکت میدل-ارث در نسل بعدی بازی‌های نقش‌آفرینی خود روی موبایل همکاری کنیم. تیم مملو از طرفداران ارباب حلقه‌ها و هابیت است و هر روز، آن‌ها شور و استعداد فوق‌العاده خود را گرد هم می‌آورند تا تجربه‌ای منحصر به فرد را برای بازیکنان بسازند. ترکیبی از گرافیکی با کیفیت بالا و انیمیشن‌های سینمایی، بازیکنان را در فانتزی سرزمین میانه غرق می‌کند، جایی که با شخصیت‌های مورد علاقه‌شان روبرو خواهند شد.

الکترونیک آرتس قبلا روی اقتباس‌های The Lord of the Rings کار کرده است و در اوایل دهه 2000، چندین بازی سینمایی را تولید کرده است. بازی‌های کنسولی سری تالکین، عمدتا در سال‌های اخیر توسط مونولیث پروداکشنز (Monolith Productions) ساخته شده‌اند. آخرین نسخه این بازی‌ها، Middle-earth: Shadow of War بود که در سال 2017 عرضه شد. رسانه Variety در ماه فوریه گزارش داد که حقوق فیلم و بازی آثار تالکین از جمله ارباب حلقه‌ها و هابیت، به فروش می‌رسد. پیش‌بینی می‌شود که برند ارباب حلقه‌ها سرجمع چیزی حدود 2 میلیارد دلار ارزش داشته باشد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *