اخبار بازی

فروش بازی Stardew Valley به 20 میلیون نسخه رسید

بازی مستقل و دوست داشتنی Stardew Valley به یک نقطه عطف در فروش خود رسید. 13 میلیون از 20 میلیون فروش آن روی رایانه شخصی بوده است.

هزاران دلیل فنی و تجاری وجود دارد که ثابت می‌کند، بازی‌های مستقل همانند عناوین موفق AAA، می‌توانند به پدیده‌ای در سطح صنعت گیم تبدیل شوند. بازی شبیه‌ساز و نقش‌آفرینی Stardew Valley از اریک بارون (Eric Barone)، بدون شک یکی از این بازی‌ها است و در طول سال‌های طولانی، به صورت مکرر رشد کرده و از موفقیت‌های باورنکردنی‌ای در همه زمینه‌ها برخوردار شده است. جای تعجب نیست که این بازی هنوز هم به این کار ادامه می‌دهد و اخیرا به نقطه عطف فروش دیگری رسیده است.

صفحات مجازی و وب سایت رسمی Stardew Valley، اخیرا به‌روز شده است و تایید می‌کند که بازی در حال حاضر بیش از 20 میلیون نسخه در سراسر جهان تا مارس 2022 فروخته است. این رقم در مقایسه با فروش 15 میلیونی که در سپتامبر سال گذشته اعلام شده بود، افزایش یافته است؛ بنابراین واضح است که این بازی کماکان از طرفدران زیادی برخوردار است. فروش بازی کماکان شتاب ثابتی دارد. از مجموع فروش جهانی اعلام شده، 13 میلیون نسخه روی رایانه‌های شخصی فروخته شده است.

بازی Stardew Valley روی پلتفرم‌های زیادی از جمله کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس، نینتندو سوییچ، رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ویتا و موبایل در دسترس است. اگر واقعا می‌خواهید این اثر را تجربه کنید، راه‌های زیادی برای بازی کردن وجود دارد. در همین حال، بارون تمرکز خود را به بازی بعدی خود، یعنی Haunted Chocolatier معطوف کرده است که شما را به عنوان یک شکلات‌ساز در یک قلعه خالی از سکنه قرار می‌دهد. رویکرد کلی بازی نقش‌آفرینی و اکشن خواهد بود. به‌زودی اطلاعات بیشتری از این بازی جدید منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *