اخبار بازی

روند ساخت بازی Forza Horizon 6 آغاز شده است

استودیوی پلی‌گراند گیمز اخیراً آگهی استخدام جدیدی منتشر کرده است که در دست ساخت بودن بازی Forza Horizon 6 را تایید می‌کند.

چنین به نظر می‌رسد که استودیوی پلی‌گراند گیمز (Playground Games) تنها پس از گذشت چند ماه از موفقیت چشمگیر بازی Forza Horizon 5 روند ساخت دنباله‌ی این بازی را آغاز کرده است. این موضوع در حالی رخ می‌دهد که دیگر استودیوی زیر مجموعه‌ی پلی‌گراند گیمز نیز پروژه‌ی ریبوت Fable را در دست ساخت دارد.

در حقیقت، این استودیو اخیراً یک آگهی استخدام جدید برای طراحی مراحل یک بازی AAA منتشر کرده است. علاوه بر این، توضیحات این آگهی شغلی چنین بیان می‌کنند که این بازی عضوی از مجموعه‌ی Forza Horizon خواهد بود.

در این آگهی اسختدام چنین آمده است که:

استودیوی پلی‌گراند گیمز به دنبال یک طراح مراحل برای تیم Forza Horizon است. وی به عنوان عضوی از تیم طراحی یک بازی AAA، مسئولیت طراحی مراحل و همچنین راهنمایی و هدایت نیروهای جوان ما را بر عهده خواهد داشت.

این فرد به عنوان بخشی از تیم طراحی مراحل در عنوان بعدی AAA ما فعالیت خواهد کرد و مسئولیت خلق تجربه‌های سرگرم‌کننده و قابل بازی در گیم‌پلی آن را بر عهده خواهد داشت. در طول فرآیند پیش تولید، وی از نزدیک با طراحان محیطی تعامل خواهد داشت.

کاملاً واضح است که بازی Forza Horizon 6 با توجه به موفقیت چشمگیر نسخه‌ی قبلی خود و در کل این مجموعه در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، اما طرفداران باید این نکته را درنظر بگیرند که احتمالاً اخبار این بازی طی چند سال آینده منتشر خواهد شد. به هر ترتیب، تصور این که این بازی تماماً نسل جدید از نظر بصری به چه اندازه می‌تواند شگفت‌انگیز باشد، طرفداران آن را هیجان‌زده می‌کند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *