اخبار بازی

سری FIFA به EA Football Club تغییر نام خواهد داد؛ پایان قرارداد با فدراسیون فیفا

پس از ماه‌ها کشمکش، سرانجام پایان شراکت 29 ساله‌ی FIFA و Electronic Arts اعلام و آینده‌ی عناوین فوتبال EA با نام جدید و وعده‌های بزرگی مشخص شد.

مدت‌ها بود که مدیران EA محدودیت‌های سختگیرانه‌ی FIFA را یکی از بزرگترین موانع رشد بازی فوتبال خود می‌دانستند، از این رو، بحث‌های زیادی پیرامون تغییر برند سری بازی فوتبال شرکت EA به گوش می‌رسید. امروز الکترونیک آرتز به طور رسمی پایان رابطه‌ی 29 ساله‌ی خود با فدراسیون فیفا را اعلام کرد. طبق بیانیه‌ی EA، بازی این شرکت در سال 2023 با نام Electronic Arts Football Club یا به اختصار EA F.C عرضه خواهد شد. شرکت EA با انتشار بیانیه‌ی زیر قول حفظ تمام لایسنس‌ها و قابلیت‌های سری FIFA در EA FC را داد:

پلتفرم جدید و کاملا مستقل ما، موقعیت‌های تازه‌ای را برای ابداء، تولید و گسترش بازی فوتبال ارائه می‌دهد. ما متعهدیم که ثابت کنیم تغییر نام به Electronic Arts Football Club صرفا یک تغییر نماد و برند نیست، بلکه نمادی برای یک تغییر بزرگ است. ما خودمان را وقف بازتعریف معنادار ورزش کرده‌ایم. تیم ما به شدت هیجان زده‌است، زیرا به دنبال همکاری با گروهی بزرگ و رو به رشد از شرکا، می‌توانیم تجربه‌های ورزشی جدیدی که لذت، فراگیری و احساس غوطه‌وری بیشتری را ارائه می‌دهند، بسازیم. در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری از برنامه‌های ما منتشر خواهد شد.

شرکت EA اعلام کرد که امسال آخرین بازی FIFA را با نام FIFA 23 منتشر خواهند کرد:

هرچند که EA F.C به ما توانایی تحقق بخشیدن به آینده را می‌دهد، اما قبل از آن باید گران‌ترین بازی تاریخمان را به عنوان آخرین همکاری با FIFA منتشر کنیم. ما متعهدیم ثابت کنیم که FIFA 23 با امکانات بیشتر، حالت‌های بیشتر و محتوای اختصاصی جام جهانی، بهترین فیفای تاریخ است.

پس از تغییر برند PES به eFootball، این دومین تغییر برند بازی‌های ورزشی بزرگ در سال‌های اخیر به شمار می‌رود. این تغییر برند می‌تواند یک شانس طلایی برای eFootball و UFL جهت کسب بخش قابل توجهی از بازار بازی‌های فوتبال باشد. لازم به ذکر است که برخی از شرکت‌های رقیب EA، از جمله 2K Games نیز به ساخت عناوین فوتبالی با نام FIFA علاقه‌مند هستند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *