اخبار بازی

مراحل موشن کپچر Marvel’s Spider-Man 2 آغاز شده است

با توجه به توییت جدید بازیگر شخصیت ونوم (Venom) در بازی Marvel’s Spider-Man 2، به نظر می‌رسد که مراحل موشن کپچر این عنوان شروع شده باشد.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 که در نمایش سال گذشته‌ی پلی استیشن معرفی شد، در سال 2023 به صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. از زمان معرفی تا کنون، اطلاعات چندانی از بازی منتشر نشده است، اما تونی تاد (Tony Todd) که در عنوان مذکور نقش شخصیت ونوم را ایفا می‌کند، پیش‌تر اعلام کرده بود این بازی بسیار عظیم خواهد بود. اکنون، با توجه به تازه‌ترین پست او در صفحه‌ی توییترش، به نظر می‌رسد که روند توسعه‌ی این بازی به خوبی پیش می‌رود.

او در این توییت نوشت:

سحرخیز، وقت موشن کپچر است.

این توییت نشان می‌دهد که این پروژه در مرحله‌ی موشن کپچر قرار دارد. کارگردان خلاق Marvel’s Spider-Man: Miles Morales یعنی برایان هورتون (Brian Horton)، در ارائه‌ی GDC سال گذشته‌ی خود عنوان کرده بود که استودیو قصد دارد پیش از موشن کپچر، نگارش فیلمنامه را به اتمام برساند.

در واقع، این کار باعث می‌شود که استفاده از استوری بوردها (Storyboard) بالا برود و نیاز کم‌تری به ضبط چندباره وجود داشته باشد. اگر سازندگان Marvel’s Spider-Man 2 مطابق گفته‌ی برایان هورتون از این رویه پیروی کرده باشند، نگارش فیلمنامه‌ی این اثر به اتمام رسیده است. طی ماه‌های آتی، جزئیات بیش‌تری از این بازی منتشر خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *