اخبار بازی

تاریخ برگزاری رویداد Future Games Show مشخص شد

طبق اعلام رسمی، رویداد Future Games Show Summer Showcase در تاریخ 12 ژوئن سال جاری برگزار می‌شود و میزبان معرفی‌ها، تریلرها و مواردی از این قبیل خواهد بود.

با تایید ESA رویداد E3 در سال جاری لغو شد و تمرکز استودیوهایی که برنامه‌هایی برای امسال داشتند نیز به رویدادهای دیگر معطوف شد. برای مثال، رویداد Future Games Show Summer Showcase پس از لغو شدن رویداد E3 یکی از گزینه‌های سازندگان بازی‌های ویدیویی برای به نمایش درآوردن محصولات خود است. در مجموع، در سال جاری میلادی علاوه بر رویداد Summer Game Fest شاهد برگزاری رویداد Future Games Show در تاریخ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ (12 ژوئن) خواهیم بود.

این رویداد چند فرمته در کنار رویداد سالانه‌ی PC Gaming در تاریخی یکسان برگزار می‌شود و از قرار معلوم قرار است تا لقب بزرگترین و جاه‌طلبانه‌ترین رویداد سال جاری میلادی را به خود اختصاص دهد. این رویداد طولانی حدود 60 دقیقه به طول خواهد انجامید و قرار است تا تریلرهای جدیدی از بازی‌های معرفی نشده و معرفی شده، معرفی عناوین جدید، به‌روزرسانی‌ها و مواردی از این قبیل در آن به نمایش درآیند.

در مجموع، با توجه به این موضوع که در سال جاری میلادی منتظر معرفی رسمی چندین و چند بازی بزرگ هستیم و شایعاتی پیرامون برخی از آن‌ها شنیده می‌شود، می‌توان رویداد Future Games Show Summer Showcase را بستری مناسب برای معرفی بازی‌های جدید خطاب کرد. همچنین، برگزارکنندگان این رویداد نیز پس از لغو شدن رویداد E3 به شکلی جدی در حال ارتقا سطح کیفی آن هستند و از هم اکنون کارهای تبلیغاتی پیرامون این رویداد آغاز شده است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *