اخبار بازی

جزئیاتی از داستان و پروتاگونیست‌های بازی GTA 6 فاش شد

شایعات مطرح شده پیرامون بازی GTA 6 چنین ادعا می‌کنند که این بازی از یک خواهر و برادر به عنوان دو پروتاگونیست داستان خود استفاده می‌کند.

اخیراً شایعه‌ی جدیدی از بازی در دست توسعه‌ی راکستار گیمز (Rockstar Games) یعنی GTA 6 در بین جامعه‌ی طرفداران مجموعه‌ی Grand Theft Auto منتشر شده است و اگر این گفته‌ها صحت داشته باشند، با اولین جزئیات فاش شده از داستان بازی مذکور روبرو هستیم. طبق شایعات، این بازی چند پروتاگونیست خواهد داشت که پیش‌‌تر نیز بازی GTA 5 از همین فرمول استفاده کرده بود. با این حال، برخلاف بازی GTA 5 که سه پروتاگونیست را در اختیار گیمرها قرار می‌داد، بازی GTA 6 تنها دو پروتاگونیست خواهد داشت. این دو پروتاگونیست یک برادر و خواهر هستند که پس از مرگ والدینشان از یکدگیر جدا می‌شوند. بخش پیش‌درآمد بازی نیز در سال 2003 و پس از کشته‌شدن والدین این دو پروتاگونیست رخ خواهد داد.

همچنین، این شایعه ادعا می‌کند که بازی دارای محیط‌های قابل تخریب و یک نقشه‌ی پویا و تطبیق‌پذیر است که در طول داستان و در طول زمان همواره تغییر می‌کند. متأسفانه، تنها موارد فاش شده از داستان بازی به موارد مذکور محدود می‌شوند و در کنار آن‌ها چنین ادعا می‌شود که بازاریابی این بازی در سال 2024 آغاز خواهد شد که با برخی از شایعات قبلی پیرامون GTA 6 مطابقت دارد.

لازم به ذکر است که منبع این شایعه، این یک کاربر توییتر با نام کاربری Matheusvictorbr است، منبعی که در گذشته گاهاً اطلاعات درستی در اختیار جامعه‌ی Grand Theft Auto قرار داده است. در مجموع، تا انتشار جزئیات بیشتری از بازی این موارد را به عنوان یک شایعه در نظر بگیرید. همچنین، شایان ذکر است که تمامی این اطلاعات با زبان پرتغالی منتشر شده‌اند و پس از ترجمه‌ی آن به زبان انگلیسی مجدداً به زبان فارسی ترجمه شده‌اند. بنابراین، ممکن است که معانی برخی از کلمات به درستی بیان نشده باشند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *