اخبار بازی

نوروز 1401 مبارک باد – واران گیم

نوروز همیشه با خود یک پیام را به همراه می‌آورد؛ پایان فصل سرد، سبز است.

در یک چشم به هم زدن، سال 1400 نیز با جمله خوشی‌ها و ناخوشی‌هایش به فرجام خود رسید؛ نمی‌توان گفت که اغلب آن خوشی بود، اما ما ایرانی‌ها خوب یاد گرفته‌ایم اوقات تلخ را حداقل برای خود شیرین کنیم. برای تمام ایرانیان، به خصوص مخاطبان واران گیم آرزوی سالی بهتر را داریم، سالی سرشار از سلامتی، پول و نشاط. فکر می‌کنم در این بازه از زمان، وصال به یک کنسول نسل نهمی یا PC قدرتمند‌، بهترین آرزو برای بسیاری گیمرهای ایرانی باشد و از صمیم قلب امیدوارم 1401 سالی باشد که قشرهای مختلف بتوانند تمامی بازی‌ها را با بهترین کیفیت ممکن تجربه کنند؛ سالی که همگی ذهن خود را باز و از غل و زنجیر برخی تعصبات رهایی پیدا کنیم، یکدیگر را درک کنیم، مهر بورزیم و پایه‌های صمیمیت را بنا کنیم.

واران گیم پستی و بلندی‌های زیادی داشته است و شاید اوج تحولات در سال گذشته رخ داد که ما را با سدهایی مواجه کرد، البته قصد نداریم محدودیت‌ها را بهانه کنیم؛ قطعاً اشتباهاتی نیز داشته‌ایم، اما با وجود موانع قصد داریم به فرم بهتری از یک رسانۀ گیمینگ برسیم. یکی از تمرکزهای اصلی پس از تحولات، انتشار نقد و بررسی‌های به موقع بوده است، اگرچه از ارسال دیرهنگام کدهای بررسی از سوی ناشرها گرفته تا مشکلات منتقدین در تهیۀ کنسول نسل نهمی، تاخیرهایی را به وجود آورده است، اما خیلی‌ از ما به عشق شما تکالیفی را برعهده گرفته‌ایم که شاید فراتر از مسئولیت‌هایمان باشد و به این مهم افتخار می‌کنیم. یکی از اهداف برای سال جدید ایجاد تعادل میان مقالات تخصصی و مطالب جامع است و آگاه بر این موضوع هستیم که باید تنوع بیشتری در این مبحث ایجاد شود. امیدوارم به مانند همیشه، در سال جدید نیز ما را از حمایت‌های خود محروم نکنید و ما نیز بتوانیم از اشتباهات گذشته درس بگیریم و نقاط قوت‌ را نیز بیش از پیش تقویت کنیم.

به تمامی کاربران، مخاطبان و همکارانم در تحریریۀ واران گیم سال جدید را تبریک می‌گویم و آرزو می‌کنم این سال و سال‌های پیش‌رو را با شادکامی سپری کنید. نوروز 1401 مبارک باد!

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *