اخبار بازی

کارگردان بازی High on Life می‌گوید عرضه آن روی گیم پس ارزش بازی را بالا برده است

آقای جاستین رویلند (Justin Roiland)، خالق انیمیشن Rick & Morty و کارگردان بازی High on Life می‌گوید عرضه این عنوان روی سرویس گیم پس باعث شده مخاطبان بازی چندین برابر پیشبینی‌های وی شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

بازی High on Life به عنوان محصول یک استودیو مستقل تا کنون عملکرد بی‌نظیری داشته است. نه تنها این عنوان توانست در هفته اول عرضه به پرفروش‌ترین بازی فروشگاه‌ استیم تبدیل شود، بلکه اکنون به عنوان محبوب‌ترین بازی سال ۲۰۲۲ روی سرویس گیم پس نیز شناخته می‌شود. باید در نظر داشت بازی‌های بزرگی مانند Halo Infinite و Forza Horizon 5 نیز روی این سرویس حضور دارند. علاوه بر تمام این‌ها، محصول جدید Squanch Games موفق‌ترین بازی ترد پارتی روی سرویس گیم پس نیز محسوب می‌شود.

بدون شک از زمان آغاز کار سرویس گیم پس، ارزش بالای آن با توجه به آرشیو غنی و قیمت کم اشتراک به بسیاری از مخاطبان ثابت شده و روز به روز تعداد مشترکین آن در حال افزایش است. البته منفعت‌های این سرویس تنها شامل بازیکنان نمی‌شود و اکثر استودیوهایی که تا کنون عناوین خود را به این سرویس آورده‌اند، از تصمیم خود راضی بوده‌اند. Squanch Games نیز در همین دسته قرار دارد.

آقای جاستین رویلند (Justin Roiland)، خالق انیمیشن Rick & Morty و کارگردان بازی High on Life اخیرا مهمان پادکست رسمی ایکس باکس بوده و درباره علل عرضه بازی روی سرویس گیم پس صحبت کرده است. ایشان می‌گوید زمانی که مایکروسافت به وی پیشنهاد عرضه بازی را داده، وی با چند استودیوی دیگر مشورت کرده و پس از بررسی صحبت‌های آن‌ها به این نتیجه رسیده که انتشار یک بازی روی گیم پس، سبب افزایش ارزش آن می‌شود. آقای رویلند معتقد است در صورتی که این بازی به گیم پس نمی‌آمد، مخاطبان آن بسیار کم‌تر از حال می‌بود.

High on Life هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *