اخبار بازی

بازی های خرداد گیم پس مشخص شدند

با نزدیک شدن آغاز ماه ژوئن، مایکروسافت طی یک پست از بازی های خرداد گیم پس رونمایی کرد. در میان عناوین حاضر در لیست، بازی‌هایی همچون Amnesia: The Bunker و Chicory: A Colorful Tale به چشم می‌خورند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

فردا ماه ژوئن آغاز می‌شود. برهه‌ای که به زعم بسیاری قرار است یک دوران هیجان انگیز و پر از اتفاقات جذاب را برای مخاطبان رقم بزند. رویدادهای بزرگی قرار است در این ماه برگزار شود که از جمله‌ آن‌ها می‌توان به PC Gaming Show ،Summer Game Fest و رویداد انحصاری مایکروسافت و استارفیلد اشاره کرد. البته آغاز یک ماه میلادی جدید به معنای تازه‌ شدن آرشیو سرویس‌های اشتراکی است. هنوز سونی از بازی‌های جدید PS Plus رونمایی نکرده است اما، مایکروسافت شب گذشته با انتشار یک پست در وبسایت رسمی خود از بازی‌های جدید سرویس گیم رونمایی کرد.

قطعا بزرگ‌ترین عنوانی که در لیست بازی های خرداد گیم پس حضور دارد، Amnesia: The Bunker است که شانزدهم خرداد ماه به کنسول، PC و کلود می‌آید. دو بازی جدید از همین لحظه در اختیار کاربران گیم پس قرار گرفته‌اند که Chicory: A Colorful Tale (کلود، کنسول و PC) و Farworld Pioneers (کنسول و PC) نام دارند. سه بازی Slayers X: Terminal Aftermath: Vengance of the Slayer ،Car Mechanic Simulator 2021 و The Big Con فردا روی کنسول، PC و کلود در اختیار مشترکین گیم پس قرار می‌گیرند.

بازی Hypnospace Outlaw هم زمان با بازی Amnesia: The Bunker در تاریخ شازندهم و Rune Factory 4 Special به همراه Stacking هجدهم خرداد و در پایان Dordogne بیست و سوم خرداد ماه به گیم پس می‌آیند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *