اخبار بازی

بازی Doctor Strange توسط رمدی در حال توسعه است

بر اساس شایعات اخیر، گویا استودیوی رمدی انترتینمنت در سکوت خبری در حال توسعه‌ی بازی Doctor Strange برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس است.

با توجه به گفته‌ی منبعی به نام Moth Culture، استودیوی رمدی انترتینمنت (Remedy Entertainment) پس از آخرین آی‌پی جدید خود یعنی Control به سراغ توسعه‌ی یک بازی AAA بر اساس Doctor Strange رفته است. این منبع اضافه کرد که این بازی تنها برای کنسول‌های نسل فعلی یعنی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد.

لازم به ذکر است که این توییت توسط یک منبع دیگر به نام HazzadorGamin نیز منتشر شده است که متاسفانه هیچ کدام در گذشته سابقه‌ی چندانی در زمینه‌ی فاش کردن اطلاعات ندارند. بنابراین، دو حالت وجود خواهد داشت؛ حالت اول این که این شایعه کاملاً بی پایه و اساس است و دومی این که این حساب‌های کاربری توییتر متعلق به یکی از فاش کنندگان مطرح اطلاعات بوده و برای جلوگیری از پیامدهای احتمالی مورد استفاده قرار گرفته است.

در مجموع، با توجه به محبوبیت روز افزون بازی‌های مارول (Marvel) و سرازیر شدن درخواست‌ها از سوی استودیوهای مختلف برای تصاحب حق امتیاز ساخت یک بازی بر اساس شخصیت‌های جهان مارول، چندان بعید نیست که در آینده شاهد ساخته‌شدن بازی Doctor Strange نیز باشیم. از طرف دیگر، بازی جدید این استودیو یعنی Alan Wake 2 قرار است تا در سال 2023 عرضه شود و طبیعتاً رمدی می‌تواند از هم اکنون و یا حتی مدت‌ها پیش پروژه‌ی آتی خود را کلید زده باشد. از آن گذشته، با توجه به همکاری نزدیک اخیر اپیک گیمز (Epic Games) و رمدی در سال‌های اخیر، این استودیو می‌تواند از منابع مالی و انسانی کافی برای توسعه‌ی دو بازی به صورت همزمان نیز استفاده کند.

با این حال، ایده‌ی ساخته شدن بازی Doctor Strange توسط استودیویی که بازی‌های Control و Quantum Break و حتی Alan Wake را توسعه داده است بسیار جالب به نظر می‌رسد. در حقیقت، با اندکی تفکر در این رابطه می‌توان دریافت که جنس این بازی با توانایی‌ها و استعدادهای استودیوی رمدی کاملاً در مسیر یکسانی قرار دارد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *