اخبار بازی

بازی های گیم پس برای اسفند ماه مشخص شدند

ساعاتی پیش کمپانی مایکروسافت از موج دوم بازی‌های ماه فوریه رونمایی کرد. عناوینی همچون Soul Hackers 2 و F1 22 بخشی از بازی های گیم پس برای اسفند ماه را تشکیل می‌دهند. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

حال که رفته رفته به پایان ماه فوریه نزدیک می‌شویم، سرویس‌های اشتراکی از بازی‌های جدیدی که قرار است به آرشیو آن‌ها اضافه شود، رونمایی می‌کنند. مدتی پیش سرویس PS Plus از بازی‌های جدید شامل Horizon Forbidden West و Resident Evil 7 biohazard رونمایی کرد و حال نوبت به سرویس گیم‌ پس رسیده است تا موج دوم بازی‌های ماه فوریه خود را مشخص کند. بازی‌های موج اول شامل Atomic Heart ، Shadow Warrior 3: Definitive Edition و Cities: Skylines بودند و حال مایکروسافت اعلام کرد طرفداران برای موج دوم بازی‌های فوریه می‌تواند منتظر چه بازی‌هایی باشند.

بیست و هشتم فوریه بازی Soul Hackers 2 را به مشترکین گیم پس هدیه می‌دهد. این بازی یک نقش آفرینی نوبتی است که توسط استودیو Atlus، سازنده مجموعه پرسونا ساخته شده است. این بازی در اختیار مشترکین کنسول، PC و کلود قرار می‌گیرد. بازی Merge and Blade که در سبک معمایی و پازل است، همان روز به سرویس گیم می‌آید. اوایل ماه مارس چندین بازی دیگر را راهی گیم پس می‌کند. بازی F1 22 دوم مارس در دسترس مشترکین قرار می‌گیرد و بازی Wo Long: Fallen Dynasty سوم مارس راهی گیم پس می‌شود.

نظر شما درباره بازی های گیم پس برای اسفند ماه چیست؟ آیا توانستند انتظارات شما را برآورده کنند یا عملکرد مایکروسافت را ضعیف ارزیابی می‌کنید

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *