اخبار بازی

بازی های نیمه دوم اردیبهشت گیم پس مشخص شدند

پس از گذشت چند روز از آغاز ماه میلادی جدید، مایکروسافت با انتشار یک پست در وبسایت رسمی خود از بازی های نیمه دوم اردیبهشت گیم پس رونمایی کرد. در موج اول بازی‌های ماه می چهار بازی به چشم می‌خورند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

سه روز است که از آغاز ماه میلادی جدید می‌گذرد. این مسئله برای مخاطبان صنعت بازی‌های ویدیویی علاوه بر اینکه به معنای عرضه بازی‌های جدید و مورد انتظار نظیر ردفال است، یک معنای دیگر نیز دارد. سرویس‌های اشتراکی پر مخاطب نظیر گیم پس و PS Plus از بازی‌هایی جدیدی که قرار است به آرشیو آن‌ها اضافه شود، رونمایی می‌کند و در این میان چند بازی نیز از کالکشن آن‌ها خارج می‌شود و دیگر مشترکی امکان تجربه این بازی‌ها را نخواهند داشت. بر خلاف روال معمول، اینبار مایکروسافت بود که گوی سبقت را از سونی ربود و زودتر از بازی های جدید گیم پس رونمایی کرد.

سران ایکس باکس با انتشار یک پست در وبسایت خبری رسمی خود از بازی های نیمه دوم اردیبهشت گیم پس رونمایی کردند. در این لیست علاوه بر بازی ردفال که از همان روز اول عرضه در اختیار مشترکین گیم پس قرار گرفت، چهار بازی دیگر به چشم می‌خورند. اولین بازی Ravenlok است که درست مانند ردفال یکی از عناوینی است که تازه عرضه شده و در تاریخ چهارم می (۱۴ام اردیبهشت) در دسترس قرار می‌گیرد. چهار روز بعد و در تاریخ هشتم می بازی Weird West: Definitive Edition در تاریخ دارندگان ایکس باکس سری ایکس/اس قرار می‌گیرد.نسخه Definitive Edition در مقایسه با نسخه اصلی شامل محتوای جدید و آپدیت‌های فنی و بصری است.

روز نهم می (۱۹ام اردیبهشت) سه‌گانه Shadowrun یعنی Shadowrun: Dragonfall ،Shadowrun Returns و Shadowrun: Hong Kong در اختیار کاربران PC قرار می‌گیرد و در نهایت روز یازدهم می (۲۱ام اردیبهشت) بازی Fuga: Melodies of Steel 2 راهی کنسول، PC و کلود می‌شود.

لیست بازی‌هایی که پانزدهم می (۲۵ام اردیبهشت) سرویس گیم پس را ترک می‌کنند:

  • Before We Leave
  • Danganronpa 2: Goodbye Despair Anniversary Edition
  • Hearts of Iron 4
  • Her Story
  • Umurangi Generation: Special Edition
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *