اخبار بازی

تماشا کنید: تریلر جدید گیم پلی Hogwarts Legacy منتشر شد

همانطور که روز گذشته اعلام شده بود، ساعاتی قبل استودیو آوالانچ تریلر جدید گیم پلی Hogwarts Legacy را منتشر کرد. در این تریلر با انواع سحرها و افسون‌ها آشنا می‌شویم، ابزار و جادوهای خود را ارتقا می‌دهیم و با موجودات افسانه‌ای حاضر در بازی دیدار می‌کنیم. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

پس از گذشت دو سال از زمان معرفی بازی Hogwarts Legacy، ظاهرا رفته رفته به زمان انتشار بازی نزدیک می‌شویم و طرفداران جهان هری پاتر امکان تجربه این بازی را پیدا خواهند کرد. روز گذشته سازندگان خبر از گلد شدن نسخه‌های نسل نهمی بازی به همراه PC دادند. نسخه‌های PS4 ،Xbox One و نینتندو سوییچ با تاخیر نسبت به سایر نسخه‌ها عرضه می‌شوند. البته این تمام اخباری نبود که آوالانچ با مخاطبان به اشتراک گذاشت. آن‌ها برای انتشار دومین نمایش گیم‌پلی بازی امروز را در نظر گرفته بودند و ساعاتی پیش یک تریلر نسبتا مفصل و پر جزئیات از بازی منتشر شد.

در این تریلر منطقه The Dark Arts Arena را می‌بینیم. مخاطب می‌تواند از جادوی سیاه برای مبارزه با دشمنان استفاده کند. افسون Avada Kedavra می‌تواند در یک آن دشمنان را از پا درآورد اما، برای استفاده از آن باید نوار انرژی مربوط به آن پر شود. سایر جادوهای سیاده شامل لینک کردن دشمنان به یکدیگر است. از این طریق می‌توان با آسیب زدن به یک دشمن، به دیگری نیز آسیب رساند. به طور کلی می‌توانید این بخش از مهارت‌ها خود را در منطقه The Dark Arts Arena تقویت کنید.

از دیگر مکانیزم‌هایی که در تریلر جدید گیم پلی Hogwarts Legacy می‌بینیم، می‌توان به امکان شخصی سازی دکوراسیون اتاق و نوازش و مراقبت از حیوانات افسانه‌ای جهان هری پاتر اشاره کرد. با مناطق مختلف بازی نظیر ساختمان‌های غول پیکر، جنگل‌های انبوه و … نیز آشنا می‌شویم.

شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *