اخبار بازی

رئیس پلی استیشن بابت گیم پس نگران نیست

به گزارش اینسایدر گیمینگ، آقای جیم رایان، رئیس پلی استیشن در جلسه اخیر خود با کارمندان گفته ابدا بابت موفقیت و عملکرد سرویس گیم پس و تعداد مشترکین آن نگران نیست. ایشان معتقد است تعداد مشترکین گیم پس پس از هفت سال رضایت بخش نیست. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

یکی از بزرگ‌ترین دستاوردها و موفقیت‌های مایکروسافت در نسل گذشته، بدون شک سرویس اشتراکی گیم پس بود. به لطف این سرویس بسیاری از مخاطبان توانستند بدون نیاز به تهیه یک بازی، آن را تجربه کنند و به واسطه آن، تا حد زیادی عدم وجود انحصاری‌های باکیفیت متعدد روی کنسول ایکس باکس وان نادیده گرفته شد. آمار‌ها نشان می‌دهد این سرویس در آینده نیز به رشد خود ادامه می‌دهد و کاربران بیشتری را جذب می‌کند. با تمام این اوصاف ظاهرا سران پلی استیشن چندان بابت عملکرد این سرویس نگران نیستند.

به گزارش رسانه Insider Gaming آقای جیم رایان، رئیس پلی استیشن اخیرا یک جلسه پرسش و پاسخ با کارمندان برگزار کرده و زمانی که یکی از افراد حاضر از وی درباره سرویس گیم پس سوال کرده، ایشان به صراحت گفته نگرانی خاصی بابت این سرویس ندارد:

زمانی که عملکرد گیم پس را بررسی می‌کنیم، متوجه می‌شویم سرعت رشد آن کندتر شده است. از سوی دیگر ما در عرض دو سال بیست میلیون دستگاه کنسول PS5 به فروش رساندیم. کاری که آن‌ها پس از ۶ الی ۷ سال توانستند با گیم پس انجام دهند. تعداد مشترکین [کاربران] ما بالغ بر ۵۰ میلیون نفر است. البته هنوز راه زیادی در پیش داریم.

لازم به ذکر است صحت این سخنان مشخص نیست اما، رسانه‌ای که آن را نقل کرده، از اعتبار بالایی برخوردار است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *