اخبار بازی

مخاطبان بیش از 406 میلیون ساعت گیم پلی بازی Hogwarts Legacy را تجربه کرده‌اند

استودیو آوالانچ و کمپانی WB Games در توئیتر اعلام کردند مخاطبان بیش از ۴۰۶ میلیون ساعت گیم پلی بازی Hogwarts Legacy را تجربه کرده‌اند و بیش از ۴۰۵ میلیون معجون مختلف درست کرده‌اند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

واضح است که طی چند هفته گذشته بازی Hogwarts Legacy، محصول جدید استودیو آوالانچ نام خود را به عنوان یکی از محبوب‌ترین و برترین بازی‌های سال ۲۰۲۳ و یکی از موفق‌ترین عناوین چند سال اخیر مطرح کرده است. این بازی در هفته اول عرضه بیش از ۱۲ میلیون نسخه به فروش رسید. بیش از ۸۵۰ میلیون دلار برای ناشر درآمد زایی داشته و در کشور انگلستان از نظر فروش فیزیکی و دیجیتالی دو برابر بهتر از بازی الدن رینگ در مدت مشابه عمل کرده است.

زیر سایه تمامی این آمار و ارقام مشخص است که میلیون‌ها مخاطب در سراسر دنیا زمان زیادی را صرف تجربه این بازی می‌کنند و از حضور در مدرسه جادوگری و مرور خاطرات کتاب‌ها و فیلم‌های هری پاتر لذت می‌برند. بر همین اساس کمپانی WB Games، ناشر بازی با انتشار یک تصویر در توئیتر، آمار جالبی را از اعمال مخاطب در بازی به اشتراک گذاشت. بر این اساس مخاطبان بیش از ۴۰۶ میلیون ساعت گیم پلی بازی Hogwarts Legacy را تجربه کرده‌اند، بیش از ۲.۲۵ میلیارد dark wizard را شکست داده‌اند و بیش از ۴۰۵ میلیون معجون مختلف دم کرده‌اند.

بازی Hogwarts Legacy هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است. نسخه PS4 و Xbox One پانزدهم اردیبهشت ماه سال آینده منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *