اخبار بازی

بازی Gran Turismo 7 از فروشگاه PS Store روسیه حذف شد

ظاهرا سونی ساعاتی پیش بازی انحصاری جدید خود، Gran Turismo 7 را از فروشگاه PS Store روسیه حذف کرده‌است و کاربران روسی امکان تهیه این بازی را ندارند. هنوز بیانیه‌ای رسمی از سوی سونی در این باره منتشر نشده‌است. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

روز گذشته و پس از مدت‌ها انتظار و هایپ، سونی و استودیو Polyphony Digital نسخه هفتم از مجموعه کلاسیک ریسینگ Gran Turismo 7 را روانه بازار کردند. با توجه بازخوردهای منتقدان و نظرات اولیه مخاطبان، ظاهرا با یک ریسینگ خوش ساخت مواجه هستیم و کاربران زیادی در سراسر دنیا مشغول تجربه این بازی شده‌اند. البته نه در تمام دنیا؛ ظاهرا کاربران روسی امکان تهیه بازی جدید Polyphony Digital را ندارند و این بازی از روی فروشگاه PS Store روسیه حذف شده‌است.

به گزارش وبسایت Eurogamer سونی بدون هیچ اطلاع قبلی و به دور از هیاهو مطبوعاتی اقدام به حذف کردن بازی Gran Turismo 7 از فروشگاه PS Store روسیه کرده‌است و کاربران روسی امکان تهیه این بازی را ندارند. ظاهرا زمانی که وارد صفحه فروش Gran Turismo 7 در نسخه روسی فروشگاه PS Store می‌شویم، در مقابل تاریخ انتشار بازی پیام “در انتظار تایید” نوشته شده و امکان اضافه کردن بازی به سبد خرید ندارند.

هرچند هنوز سونی بیانیه‌ای رسمی در این باره منتشر نکرده اما، حذف شدن بازی چندان دور از انتظار نبود. مدتی پیش معاون نخست وزیر اوکراین از کمپانی‌های بزرگ گیمینگ مانند پلی استیشن و ایکس باکس درخواست کرد از ارائه خدمات به کاربران روسی خودداری کند و به این شکل تهاجم روسیه به اوکراین را محکوم کنند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *