اخبار بازی

امکان انتقال فایل‌های سیو GTA V از نسخه نسل هشتم به نسل نهم فراهم شده‌است

دارندگان نسخه PS4 و Xbox One بازی‌های GTA V و GTA Online می‌توانند از امروز فایل‌های سیو خود را روی سرورهای راک استار آپلود کنند و پس از عرضه نسخه نسل نهم این بازی‌ها، روی PS5 و Xbox Series X/S مشغول تجربه آن‌ها شوند. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشید.

از نه سال پیش و زمانی که نسخه پنجم مجموعه سندباکس Grand Theft Auto برای اولین بار عرضه شد، تا کنون تقریبا این بازی روی تمامی پلتفرم‌های ممکن عرضه شده و قرار است بیست و چهار اسفند ماه (۱۵ام مارس) کنسول‌های نسل نهم سونی و مایکروسافت، PS5 و Xbox Series X/S نیز به جمع پلتفرم‌های مقصد این بازی و GTA Online ملحق شوند. از زمان معرفی نسخه‌های نسل نهمی راک استار وعده داده بود که مخاطبان می‌توانند پیشرفت‎‌های و فایل‌های ذخیره خود را از نسل هشتم به نسل نهم بیاورند و اکنون این کمپانی به وعده خود عمل کرده‌است.

کاربران بخش داستانی پس از انتخاب گزینه Pause، باید به تب Game بروند و از آنجا گزینه Upload Game Save را انتخاب کنند و پس از عرضه بازی در تاریخ مقرر، ادامه ماجرای خود را در کنسول‌های نسل نهم پی بگیرند. لازم به ذکر است تنها یک بار امکان آپلود فایل‌های ذخیره بازی برای هر پلتفرم وجود دارد و کاربران PS4 تنها می‌توانند فایل‌های خود را به نسخه PS5 منتقل کنند. این مسئله درباره کاربران ایکس باکس وان نیز صدق می‌‌کند و امکان انتقال فایل‌های ذخیره تنها به نسخه ایکس باکس سری ایکس/اس فراهم است. فایل‌های ذخیره بازی از زمان آپلود تنها به مدت ۹۰ روز روی سرورهای راک استار در دسترس هستند و باید در این مدت به نسخه نسل نهمی اضافه شوند.

برای GTA Online پروسه انتقال فایل‌های ذخیره به مراتب راحت‌تر و تنها کافی است نسخه PS5 یا Xbox Series X/S بازی را روی پروفایل خود اجرا کنند و به تجربه بازی مشغول شوند و بدین طریق تمامی سلاح‌ها، البسه، پول، ملک و مشاغل شخصیت GTA Online هر کاربر به نسخه نسل نهمی منتقل می‌شود. راک استار هنوز اعلام نکرد آپگرید نسخه نسل هشتم به نسا نهم رایگان است یا خیر.

امکان پیش خرید و پری‌لود بازی GTA V برای PS5 و Xbox Series X/S از هفدهم اسفند فراهم می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *