اخبار بازی

مایکروسافت فروش محصولات و خدمات خود را در روسیه متوقف کرد

شرکت مایکروسافت در واکنش به حمله روسیه به اوکراین با انتشار یک بیانیه، اعلام کرد تا اطلاع ثانوی فروش تمامی محصولات و خدمات خود را در روسیه متوقف می‌کند تا به جمع کمپانی‌های مانند الکترونیک آرتز و سی‌دی پراجکت رد محلق شود. برای اطلاع از جدیدترین اخبار و رویدادهای واران گیم، با واران گیم همراه باشد.

بیست و چهارم فوریه روسیه به صورت رسمی و گسترده حمله خود را به اوکراین آغاز کرد و تا کنون جنگ میان این دو کشور ادامه دارد و توجه تمامی جهان اکنون معطوف به رویدادهای اوکراین است. شرکت‌های زیادی که در زمینه‌های مختلفی فعالیت می‌کنند، به نشان اعتراض به اعمال روسیه، از ارائه خدمات و محصولات خود در این کشور خودداری می‌کنند و کمپانی‌های بازی سازی نیز از این قاعده مستثنا نیستند. الکترونیک آرتز روز گذشته با انتشار یک اطلاعیه اعلام کرد تیم‌های باشگاهی و ملی روسیه طی یک آپدیت از تمامی نسخه‌های فیفا شامل FIFA Mobile ،FIFA 22 و FIFA Online حذف می‌شوند. کمپانی سی‌دی پراجکت رد نیز دسترسی کاربران روسی را به خدمات GOG قطع کرد و ظاهرا اکنون نوبت غول تکنولوژی، شرکت مایکروسافت رسیده‌است.

آقای برد اسمیت، عضو هیئت مدیره مایکروسافت اخیرا مطلبی را در وبسایت رسمی خبری مایکروسافت منتشر کرده و اعلام کرد این کمپانی تا اطلاع ثانوی از فروش محصولات و ارائه خدمات به کاربران روسی خودداری می‌کند.

مانند سایر مردم دنیا ما نیز تماشای تصاویر منتشر شده از اوکراین و اخبار مربوط به آن شوکه، خشمگین و غم‌زده هستیم و این حمله غیر منطقی، بی‌دلیل وئ غیرقانونی روسیه به اوکراین را محکوم می‌کنیم. می‌خواهم از طریق این مطلب درباره تصمیمات هفته گذشته مایکروسافت توضیحاتی ارائه کنم.

ما تا اطلاع ثانوی فروش تمامی محصولات و خدمات خود را در کشور روسیه متوقف می‌کنیم. ما تابع تصمیمات دولت ایالات متحده، انگلستان و اتحادیه اروپا هستیم ما بخش وسیعی از بیزنس خود در روسیه را به حالت تعلیق درمی‌آوریم تا با تصمیمات تحریمی دولت همراهی کنیم.

آقای اسمیت همچنین توضیح داد که مایکروسافت خود را نسبت به امنیت کارمندان‌اش در اوکراین متعهد می‌داند و با آن‌ها به صورت مداوم در ارتباط است و کمک می‌کند تا برای حفظ جان خود سریع‌تر اوکراین را ترک کنند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *