اخبار بازی

ماد فوق‌العاده‌ی The Witcher 3، بازی را اول شخص می‌کند

مادی به اسم Gervant First Person در Nexus Mod وجود دارد که به بازی‌بازان امکان تجربه‌ی The Witcher 3: Wild Hunt را به‌صورت اول شخص می‌دهد.

افراد زیادی بازی The Witcher 3: Wild Hunt را یکی از برترین بازی‌های تاریخ می‌دانند، اما شاید تجربه‌ی آن با زاویه‌ دیدی متفاوت، لذت بیش‌تری برای برخی هوادارن به ارمغان بیاورد. مادسازی به اسم crthdr این امر را با ماد Gervant First Person ممکن کرده است.

این ماد به بازی‌بازان اجاره می‌دهد تا تقریباً تمام بازی را اول شخص تجربه کنند. مبارزات، سوارکاری و تقریباً هرکار دیگری به‌جز کاتسین‌های بازی که سوم شخص هستند، این قابلیت را دارند. البته، گفته شده است که کیفیت این ماد در بخش‌های مربوط به سیری (Ciri) پایین‌تر است، پس شاید گذراندن آن مراحل در حالت سوم شخص مناسب‌تر باشد.

این ماد قبلاً منتشر شده بود و اخیراً به‌روزرسانی شد. به تازگی تریلری نیز از آن در یوتیوب منتشر شده که در زیر قابل مشاهده است و کسانی که علاقه دارند خودشان این ماد را امتحان کنند، می‌توانند به NexusMods مراجعه کنند.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt در سال 2015 عرضه شد و از آن زمان تا به حال، به موفقیت‌های بسیاری دست یافت و یکی از برترین بازی‌های تاریخ لقب گرفت. سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) اعلام کرده بود که برای ادامه‌‎ی این سری برنامه دارد، اما تاکنون اخبار کاملی از آن در دست نیست. نسخه‌ی نسل نهمی این بازی نیز که از ابتدا قرار بود با نسخه‌ی نسل نهمی Cyberpunk 2077 منتشر شود، تأخیر خورد و در اواسط سال جاری شاهد عرضه‌ی آن خواهیم بود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *