اخبار بازی

جزئیات جدیدی از بازی FIFA 23 منتشر شد

اطلاعات تازه‌ای از نسخه‌ی جدید سری FIFA منتشر شد که مهم‌ترین آن‌ها، پشتیبانی از قابلیت Cross play روی کنسول‌ها و پلتفرم PC است.

سری پرچم‌دار الکترونیک آرتس (Electronic Arts) پس از انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی در اکتبر 2021، مبنی بر اینکه سازندگان در حال بررسی قرارداد و مجوز خود با فیفا هستند، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. اوایل هفته، رسانه VGC گزارش داد که مدیر عامل الکترونیک آرتس، اندرو ویلسون (Andrew Wilson)، با کارکنان خود در خصوص محدودیت‌های ایجاد شده به واسطه اسم FIFA صحبت کرد. با وجود این نظرات، به نظر می‌رسد که الکترونیک آرتس حداقل در سال جاری با نام تجاری FIFA ادامه خواهد داد و عنوان بعدی آن FIFA 23 است.

با وجود شایعات منتشر شده مبنی بر این که ممکن است این اتفاق بیفتد، هیچ نشانه‌ای از سوی منابع آشنا با این پروژه، مبنی بر رایگان بودن بازی FIFA 23 وجود ندارد. یکی از بزرگ‌ترین تغییرات عنوان FIFA 23 این است که برای اولین بار در تاریخ این سری، قابلیت Cross Play را به نمایش می‌گذارد. این قابلیت بازیکنان FIFA را روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و رایانه شخصی برای همه حالت‌های بازی، گرد هم می‌آورد. علاوه بر این، FIFA 23 شامل جام‌های جهانی مردان و زنان می‌شود.

الکترونیک آرتس شراکت صدور مجوز خود را در تمام لیگ‌های بزرگ گسترش می‌دهد تا یک تجربه FIFA را با مشارکت مشترک مردان و زنان به ارمغان بیاورد. پیشرفت‌های جدیدی در فناوری Hypermotion نیز صورت گرفته است که برای اولین بار در FIFA 22 معرفی شد. این فناوری ده برابر بهتر شده است و اکنون به تیم توسعه اجازه می‌دهد تا با استفاده از دوربین‌های استادیوم، انیمیشن‌هایی از فوتبالیست‌های واقعی در مسابقات واقعی ضبط کنند و این مهم، نیاز به Xsens را از بین می‌برد. در جلسه اخیر کارکنان، ادعا شد که این تغییر منجر به این شده تا هر تیم بتواند بیش از 100 برابر داده‌های بیشتری را در یک فصل داشته باشد.

اگرچه این تغییرات برای این سری بسیار مهم خواهد بود، اما بزرگترین سوالی که همچنان مطرح است این است که آیا الکترونیک آرتس، برند فیفا را کنار می‌گذارد؟ ثبت نام تجاری اخیر نشان می‌دهد که ممکن است این اتفاق بیفتد و الکترونیک آرتس تصمیم گرفته است تا این سری را EASports FC بنامد. بازی FIFA 23 در تاریخ نامشخصی در سال 2022 عرضه خواهد شد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *