اخبار بازی

پلی استیشن یکی از مجموعه‌های پرطرفدار خود را احیا می‌کند

طبق گزارش‌ها، پلی استیشن قصد احیای یکی از مجموعه‌های بسیار محبوب و پرطرفدار خود را دارد و 70 درصد از کار توسعه‌ی این بازی نیز به اتمام رسیده است.

شرکت سونی در ماه جاری دو بازی مورد انتظار به نام‌ها Horizon Forbidden West و Gran Turismo 7 را به گیمرها هدیه داده است و به‌زودی بازی جدیدی به نام Ghostwire: Tokyo نیز به این جمع خواهد پیوست. با این حال، اخیراً اینسایدری به نام VGnewsinsider در توییتر خبرهایی جالب توجه‌ای را منتشر کرده است. طبق گفته‌ی او، پلی استیشن در سه‌ماهه‌ی پایانی سال جاری میلادی یعنی 2022 بازگشت یکی از مجموعه‌های «بسیار محبوب» را جشن خواهد گرفت.

شایعه شده است که 70 درصد کار توسعه‌ی این عنوان به اتمام رسیده است. این اینسایدر در پاسخ به سوالی مبنی بر این که “آیا این بازی اول شخص یا سوم شخص است؟” چنین پاسخ داد که وی از این موضوع اطلاع دارد، اما ترجیح می‌دهد تا زمانی که اطمینان حاصل نکرده است خبری را منتشر نکند. در حالی که این اینسایدر ناشناخته به نظر می‌رسد، اما وی ادعا می‌کند که برای جلوگیری از پیامدهای احتمالی تصمیم به نشر این خبر با حساب کاربری جدید را گرفته است.

در مورد مجموعه‌های «بسیار محبوب» پلی‌استیشن می‌توان با در نظر گرفتن موارد دیگری از جمله ساخته شدن سریال مجموعه‌ی Twisted Metal و شایعات پیشین، احتمال ساخت این مجموعه را بیش از سایرین قلمداد کرد. همچنین، توسعه‌ی این بازی جدید پیش‌تر بر عهده‌ی لوسید گیمز (Lucid Games) قرار داشت، اما اخیراً شرکت سونی این وظیفه را به استودیوی فایراسپرایت (Firesprite Studios) محول کرده است. همچنین، دو گزینه‌ی نزدیک دیگر Sly Cooper و WipEout قلمداد می‌شوند.

در ادامه می‌توانید توییت‌های مذکور را مشاهده کنید:

شایعه شده است که پلی استیشن قصد بازگرداندن یکی از مجموعه‌های «بسیار محبوب» خود را در سه ماهه‌ی چهارم سال 2022 دارد. توسعه‌ی این بازی «حدود 70 درصد» تکمیل شده است.

من اطلاعات بیشتری در این زمینه دارم، اما منتظر هستم تا قبل از نشر هر خبری از آن اطمینان حاصل کنم.

@VGnewsinsider

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *