اخبار بازی

ظاهراً بازی Baldur’s Gate 3 در سال 2023 منتشر می‌شود

به نظر می‌رسد که بازی Baldur’s Gate 3 لاریان استودیوز (Larian Studio) در سال 2023 و پس از طی سال‌ها توسعه، منتشر شود.

این خبر از طریق وبسایت PCGamesN که اخیراً مصاحبه‌ای مفصل با سرپرست ارشد لاریان استودیوز، آقای سن وینک (Swen Vincke)، داشته در مورد وضعیت این اثر منتشر شده است. به گفته آقای وینک، تیم طراحی‌ این عنوان هنوز به یک سال دیگر برای توسعه یک اثر بدون نقص نیاز دارند.

آقای وینک در پاسخ به اینکه این بازی در چه زمانی عرضه خواهد شد گفت:

زمانی که بازی ما آماده باشد، مطمئناً آن را منتشر خواهیم کرد. منظور من این است که هدف اصلی ما در استودیوی لاریان کیفیت اثر است، برای انتشار هر بازی‌ای ما در وهله‌ی اول به کیفیت آن نگاه خواهیم کرد. با این اوصاف، من فکر می‌کنم که هنوز یک سال تا انتشار بازی جدیدمان فاصله داریم، زیرا این عنوان هنوز نتوانسته به کیفیت مورد تایید اعضای استودیوی ما برسد.

هنگامی که از آقای وینک در مورد زمان دقیق انتشار بازی Baldur’s Gate 3 سوال شد، ایشان به خبرنگار وبسایت PCGamesN گفت:

احتمالاً زمان انتشار بازی Baldur’s Gate 3 امسال نیست، اما این قول را به شما می‌دهم که خیلی هم تا انتشار این بازی فاصله نداریم.

به نظر می رسد که انتشار این اثر در سال 2022 منتفی باشد، اما در سال 2023 میلادی با احتمال بالایی می‌توانیم این بازی را خریداری کنیم و به تجربه‌ی آن بپردازیم. البته، هر اتفاقی ممکن است بین بازه‌ی زمانی مذکور رخ دهد و باعث به عقب افتادن انتشار بازی شود، اما به نظر می‌رسد اگر همه چیز طبق برنامه‌ریزی‌ها پیش برود، همه ما سال آینده نسخه نهایی Baldur’s Gate 3 را بازی خواهیم دید.

بازی Baldur’s Gate 3 اثری در ژانر نقش آفرینی است که توسط استودیوی Larian در دست توسعه قرار دارد. این سومین بازی اصلی در سری Baldur’s Gate است که بر اساس سیستم نقش آفرینی رومیزی Dungeons & Dragons ساخته می‌شود. یک نسخه از این عنوان در قالب دسترسی زودهنگام برای PC، سرویس استریم Stadia و macOS در 15 مهر 1399 (6 اکتبر 2020) منتشر شد که نوید عنوانی با کیفیت را می‌دهد.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *