اخبار بازی

یوبیسافت می‌تواند مستقل باقی بماند، اما پیشنهادهای خرید را بررسی خواهد کرد

ایو گیلموت (Yves Guillemot)، رئیس شرکت یوبیسافت (Ubisoft)، به احتمالات خریداری شدن این شرکت توسط کمپانی‌های بزرگ دیگر پاسخ می‌دهد.

فعالیت‌های خرید و ادغام در صنعت بازی‌های ویدیویی در سال 2021 با رقم 85 میلیارد دلار رکوردشکنی کرد و پیش‌بینی می‌شود که در سال جاری با تصاحب‌ زینگا (Zynga) توسط تیک-تو (Take-Two) و خریداری شدن اکتیویژن بلیزارد (Activision Blizzard) از سوی مایکروسافت به 150 میلیارد دلار برسد.

به گزارش VGC، در جلسه‌ی مالی امروز یوبیسافت، ایو گیلموت متذکر شد که باور دارد این شرکت می‌تواند در مقابل خریدهای اخیر و آینده مقاومت نشان دهد. وی در این باره گفت:

ما به پشتیبانی خود از تمامی پلتفرم‌ها و در دسترس قرار دادن بازی‌هایمان برای پلتفرم‌های گوناگون ادامه خواهیم داد. اگر به نینتندو نگاه کنیم، متوجه خواهیم شد که ما ناشر اول ترد-پارتی آن‌ها هستیم. نینتندو به تمام کارهایی که حول این پلتفرم انجام می‌دهیم علاقه دارد و ما حتی با برندهای آن‌ها بازی تولید می‌کنیم، بنابراین نوعی همکاری وجود دارد که ثمر می‌دهد.

گیلموت در ادامه توضیح داد که باور دارد شرکت یوبیسافت می‌تواند مستقل باقی بماند، اما پیشنهادهای خرید از سوی شرکت‌های بزرگ را در جهت منافع سهامداران بررسی خواهد کرد.

ما همیشه تصمیمات خورد را در جهت منافع سهامداران اتخاذ کردیم که از کارمندان و پلیرها تشکیل شده‌اند. یوبیسافت می‌تواند مستقل باقی بماند: ما استعداد، مقیاس مالی و فهرست بلندی از آی‌پی‌های اورجینال را در اختیار داریم. با این وجود، اگر پیشنهادی برای خرید وجود داشته باشد، هیئت مدیره مطمئناََ آن را بررسی خواهد کرد و در جهت منافع سهامداران تصمیم خواهد گرفت.

مدتی پیش، جف کیلی (Geoff Keighley)، میزبان مراسم‌های The Game Awards و SGF، در توییت جدید خود به این موضوع اشاره کرد که چندین خرید بزرگ در صنعت بازی‌های ویدیویی مراحل پایانی پروسه‌ی تایید را سپری می‌کنند. وی در این باره گفت:

از چندین نفر شنیده‌ام: همان‌طور که گمان می‌رفت، چند قرارداد خرید بزرگ گیمینگ در مراحل پایانی مذاکره قرار دارند! شاهد سال هیجان‌انگیزی خواهیم بود.

نظر شما در این باره چیست؟ به نظر شما یوبیسافت توسط شرکتی بزرگ خریداری خواهد شد؟

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *