اخبار بازی

بازی Dead Island 2 احتمالاً تا مارس 2023 منتشر خواهد شد

شرکت امبریسر گروپ (Embracer Group) به‌تازگی در گزارش مالی اخیر خود به احتمال عرضه‌ی بازی Dead Island 2 تا پایان ماه مارس 2023 اشاره کرده است.

امبریسر گروپ در طول ارائه‌ی گزارش مالی جدید خود، به بازی Dead Island 2 که مدتی زمان زیادی است که در دست توسعه قرار دارد، اشاره کرد. این کمپانی در طول ارائه‌ی این گزارش، میزبان یک جلسه‌ی پرسش و پاسخ در مورد گمانه‌زنی‌های اخیر در مورد بازی مذکور بود. کمپانی سوئدی پیش‌بینی می‌کند که Dead Island 2 در سال مالی بعدی این شرکت که در 31 مارس 2023 به پایان می‌رسد، منتشر خواهد شد.

چندی پیش تام هندرسون (Tom Henderson)، منبع داخلی شناخته شده، با انتشار ویدیویی در کانال یوتیوب خود در مورد بازی Dead Island 2 صحبت کرد. وی ادعا کرد که در صحبت با برخی از افراد نزدیک به تیم سازنده، متوجه شده است که این بازی مراحل ساخت خود را به خوبی طی می‌کند و احتمال دارد اثر مذکور تا پایان سال جاری میلادی عرضه شود. البته وی اشاره کرد در صورت وجود مشکل در روند توسعه، احتمال انتشار این بازی در سال 2023 نیز وجود دارد.

بازی Dead Island 2 توسط استودیوی دمباستر (Dambuster) در دست توسعه است و شرکت دیپ سیلور (Deep Silver) نیز وظیفه‌ی انتشار آن را برعهده دارد.

M.MTP.morgan
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *