اخبار بازی

تاریخ انتشار بتای بخش رنک Call of Duty Vanguard اعلام شد

بازیکنان Call of Duty Vanguard به‌زودی دارای یک حالت رنک یا رتبه‌بندی خواهند بود تا بتوانند مهارت‌های خود را در برابر سایر بازیکنان به چالش بکشند.

با توجه به اینکه فصل دوم بازی Call of Duty: Vanguard به زودی آغاز می‌شود و موج دیگری از محتوا را روانه بازی می‌کند، شرکت‌های Activision و Sledgehammer Games گفتند که حالت Ranked Play با یک نسخه بتا در آغاز فصل دوم شروع می‌شود، اما به نظر می‌رسد که بتا کمی دیرتر از زمان تعیین شده در دسترس قرار می‌گیرد. بتای Ranked Play در تاریخ 28 بهمن (17 فوریه) آغاز می‌گردد. همچنین Activision طی هفته‌ی جاری اطلاعات بیشتری را از این حالت به اشتراک می‌گذارد تا نشان دهد این تجربه‌ی رتبه‌بندی شده در Vanguard چگونه به نظر می‌رسد.

تاریخ انتشار بتا در اطلاعیه‌ای در صفحه توئیتر رسمی بازی اعلام شد که شامل ویدئوی کوتاهی برای معرفی حالت Ranked بود. اگر در بازی‌های گذشته Call of Duty در محیط‌های رتبه‌بندی‌ شده بازی کرده‌اید، از قبل ایده‌ای درباره نحوه عملکرد این بخش جدید خواهید داشت. در Vanguard، حالت Ranked Play از هفت سطح مهارتی مختلف با پنج رتبه در هر یک از آن‌ها تشکیل می‌شود. پس از انجام پنج مسابقه برای تعیین سطح کلی، در یکی از آن بخش‌ها قرار می‌گیرید تا بتوانید پیشرفت خود را به سمت بالا شروع کنید.

همچنین یک سیستم ارتقای رتبه وجود دارد که می‌تواند شما را تا رتبه 50 بالا ببرد. برای اینکه نشان دهید در طول فصل چقدر خوب عمل کرده‌اید، می توانید در پایان هر فصل از رتبه کلی خود برای دریافت جوایز استفاده کنید. این جوایز احتمالا در پایان هر فصل مشخص می‌شوند و باید هر بار با پاداش‌های بهتر جایگزین شوند. کسانی که می‌توانند همیشه نزدیک به اوج باشند، موقعیت خود را در تابلوی امتیازات 250 بازیکن برتر، مشاهده خواهند کرد.

بازی Call of Duty Vanguard هم‌اکنون روی کنسول نسل هشتمی و نهمی ایکس باکس و پلی استیشن و هم‌چنین رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد. این بازی هم‌اکنون فصل اول خود را سپری می‌کند و استودیوی سازنده‌ امیدوار است با تزریق محتوای بیشتر، بازیکنان را به سرورهای این بازی بازگرداند.

مرد ریش دار نامرئیJust GOD OF WAR
author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *