اخبار بازی

بتای بازی مورتال کامبت 1 از بیست و هفتم مرداد در دسترس قرار می‌گیرد

استودیو NetherRealm با انتشار یک توئیت خبر از برگزاری بتای بازی مورتال کامبت ۱ داد. این بتا از تاریخ بیست و هفتم مرداد به مدت سه روز و روی پلتفرم‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس در دسترس خواهد بود. برای اطلاع از آخرین اخبار و رویدادهای بازی، با واران گیم همراه باشید.

کمتر از دو ماه به انتشار بازی مورتال کامبت ۱ زمان باقی مانده است. استودیو NetherRealm حقیقتا کار دشواری در پیش دارد. از یک سوی رقیب سنتی آن‌ها یعنی، استریت فایتر عملکرد بسیار خوبی داشت و از سوی دیگر با توجه به ریبوت شدن جهان و شخصیت‌های بازی، انتظارات طرفداران قدیمی از آن‌ها بسیار بیشتر از قبل است. مکانیزم‌های جدیدی نیز به گیم‌پلی بازی اضافه شده است که بدون شک مهم‌ترین آن‌ها Kameo است. البته مخاطبان تا کنون به لطف نمایش‌های منتشر شده از گیم‌پلی بازی و همچنین بتای آزمایشی که چند هفته پیش برگزار شد، یک دید خوب از این تغییرات دارند. آن دسته از هوادارانی که برای تجربه بازی لحظه شماری می‌کنند و بازی را پیش خریده کرده‌اند، می‌تواند پیش از عرضه بازی یک بار دیگر به آن بازگرداند.

استودیو NetherRealm با انتشار یک توئیت خبر از برگزاری بتای بازی مورتال کامبت ۱ داد. این بتا از تاریخ بیست و هفتم مرداد به مدت سه روز و روی پلتفرم‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس در دسترس خواهد بود. این بتا مختص افرادی است که بازی را پیش خرید کرده‌اند. مبارزان حاضر در بتا لیو کنگ، ساب زیرو، کنشی، کیتانا، جانی کیج و لی می هستند. در بخش Kameo نیز مخاطبان می‌توانند کینو، سونیا، جکس و فراست را انتخاب کنند. دو استیج چایخانه (Teahouse) و عمارت جانی کیج (Johnny Cage’s Mansion) در دسترس است.

بازی Mortal Kombat 1 بیست و هشتم شهریور برای پلتفرم‌های پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *