اخبار بازی

اینسایدر Rockstar شایعات Bully 2 را رد می‌کند

به نظر می‌آید اینسایدرهای Rockstar در خصوص صحت شایعات بازی Bully 2 اتفاق نظر ندارند و یکی از آن‌ها شایعات ساخت بازی را رد می‌کند.

شایعات بازی Bully 2 بازگشته‌اند! چند هفته پیش تام هندرسون، یکی از منابع داخلی و افشاکننده صنعت گیم، ادعا کرد که نه تنها Bully 2 در Rockstar Games در حال توسعه است، بلکه پیشنهاد داده است که به زودی آن را معرفی کنند؛ با این وجود، تاکنون این اتفاق نیفتاده است. این هفته یکی دیگر از اینسایدرها تحت نام SWEGTA، بخش اول این شایعه را تایید کرد. به گفته معتبرترین منابع داخلی Rockstar Games، طرفداران Bully نباید امیدشان را بیش از حد بالا ببرند.

در مورد ادعاهای هندرسون، Tez2 اخیرا شایعات Bully 2 را رد کرد و خاطرنشان کرد که این اطلاعات بر اساس شنیده‌ها و منابع اشتباه او است. Tez2 می‌گوید:

” منابع هندرسون باید مورد بررسی مجدد قرار بگیرند. او می‌گفت GTA Trilogy در سال 2022 عرضه می‌شود که کاملا درست نبود، چرا که می‌دانیم پورت موبایل این بسته در سال 2022 عرضه خواهد شد. او تاریخ انتشار واقعی را به درستی دریافت کرد، اما نه به شکل کاملا دقیق. صحبت های اخیر در مورد Bully 2 طبق چیزهایی که من شنیده‌ام اشتباه است. اگر نزدیک به یک معرفی احتمالی بودیم و یک تریلر در حال آماده‌سازی بود، فکر می‌کنم شاهد لو رفتن اطلاعات بیشتری بودیم و بیش از این به من اطلاعات می‌رسید. “

در حالی که هندرسون نشان داد که رونمایی Bully 2 ممکن است نزدیک باشد، SWEGTA این ادعا را تکذیب کرد و گفت که این بازی در مراحل اولیه توسعه قرار دارد و یک تیم کوچک روی آن کار می‌کند. Tez2 مواردی را که توسط SWEGTA مطرح شد به شکل واضح تایید یا رد نمی‌کند. با توجه به موارد گفته شده، ما هنوز هیچ مدرک معتبری در مورد Bully 2 نداریم. این بدان معنا نیست که این بازی در حال توسعه نیست. در بهترین سناریو، بازی Bully 2 اوایل مراحل ساخت خود را طی می‌کند و در آینده‌ای دور عرضه خواهد شد.

نسخه‌ی اول Bully در سال 2006 به صورت انحصاری برای برای PS2 عرضه شد و دو سال بعد، در دسترس مخاطبین Wii ،Xbox 360 و PC قرار گرفت. این بازی همچنین برای سیستم‌های Android و iOS در دسترس است.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *