اخبار بازی

زره طرح Horizon به Ghost of Tsushima Director’s Cut اضافه شد

استودیوی ساکر پانچ (Sucker Punch) به تازگی پچ ۲.۱۵ بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut را منتشر کرده که زره‌ای با الهام از Horizon به این بازی اضافه می‌کند.

این آپدیت جدید علاوه بر زره‌ی طرح Horizon، برخی از مشکلات بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut را نیز برطرف می‌کند.

توسعه‌دهنده‌گان عنوان محبوب و موفق Ghost of Tsushima Director’s Cut پیرامون فرنچایز Horizon و گوریلا گیمز (Guerrilla Games) گفتند:

برای بازی Horizon Forbidden West بسیار هیجان‌زده هستیم و سوپرایزی با الهام از شخصیت Aloy به اثر Ghost of Tsushima Director’s Cut اضافه کردیم.

برای کسب این زره‌ی زیبا باید پازلی در معبد باد تازه تعمیر شده‌ی واقع در شمال جزیره‌ی ایکی (Iki) را حل کنید. این به‌روزرسانی جدید برخی از باگ‌ها و مشکلات بخش Ghost of Tsushima: Legends را نیز برطرف می‌کند. یکی از این باگ‌ها، پرش‌های متناوب تصویر در حین گیم‌پلی بوده است.

یکی از قابلیت‌های جدید که به بخش Ghost of Tsushima: Legends افزوده شده است، دکمه‌ی بلاک است که به کمک آن می‌توانید در منوی اجتماعات، افرادی که از همبازی شدن با آن‌ها لذت نبردید را بلاک کنید و دیگر با آن‌ها در یک بازی قرار داده نمی‌شوید.

استودیوی ساکر پانچ اعلام کرده که برنامه دارد تا در ماه آینده نیز، آپدیتی با تمرکز بر بهبود و حل مشکلات بخش Legends منتشر کند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *