اخبار بازی

رویداد جدید Nintendo Direct فردا برگزار خواهد شد

کمپانی نینتندو (Nintendo) تایید کرد که در تاریخ 20 بهمن (9 فوریه) رویداد 40 دقیقه‌ای Nintendo Direct را برگزار کرده و بازی‌های جدید سوئیچ را معرفی می‌کند.

رویداد چهل دقیقه‌ای Nintendo Direct در تاریخ 20 بهمن (9 فوریه) برگزار خواهد شد و به معرفی بازی‌های جدیدی می‌پردازد که در نیمه‌ی نخست سال 2022 برای پلتفرم نینتندو سوئیچ منتشر می‌شوند. به نظر می‌‌رسد که پس از گذشت یک سال، این کمپانی در حال بازگشت به روتین و برنامه‌های همیشگی خود است.

در سال 2020، رییس کمپانی نینتندو یعنی آقای Furukawa در مورد رویداد‌های زنده و آنلاین با سهام‌داران این شرکت صحبت کرده بود و آن را بسیار تاثیرگذار می‌دانست. به نظر می‌رسد که در جدید‌ترین رویداد Nintendo Direct شاهد نمایشی از بازی‌های Kirby and The forgotten Land و عنوان Advance Wars 1+2 Reboot Camp باشیم. با توجه به گزارش‌های منتشر شده به نظر می‌رسد که امسال Splatoon 3 منتشر شود. علاوه بر این آثار ممکن است از دنباله‌ی بازی 1-2-Switch نیز رونمایی شود.

با توجه به کامل شدن روند‌ توسعه‌ی آثاری که به واسطه‌ی شیوع ویروس به مشکل خورده‌ بودند‌. به نظر می‌رسد که امسال، سال بسیار شلوغی برای نینتندو و طرفداران آن باشد. با توجه به گزارشی که توسط یکی از اینسایدر‌های نینتندو منتشر شده بود، به نظر می‌رسد که روند توسعه‌ی اکثر عناوین فرست پارتی نینتندو به پایان رسیده باشند یا نزدیک به پایان باشند. او در این مورد توضیح داد:

بعید است امسال بین عرضه‌ی عناوین فرست پارتی مختلف نینتندو فاصله‌ی زیادی باشد. در مورد واکنشی که منتقدین به دنباله‌ی یکی از بازی‌ها نشان‌ می‌دهند بسیار کنجکاو هستم، در حالی که شک دارم نسخه‌ی جدید این عنوان بتواند طرفداران جدیدی را به سمت خود جذب کند.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *