اخبار بازی

باندای نامکو با ۱۳۰ میلیون دلار به دنبال خلق متاورس خود است

 شرکت باندای نامکو (Bandai Namco) به دنبال خلق متاورس مخصوص خودش، آی‌پی متاورس، است تا هواداران این شرکت محبوب بتوانند با یکدیگر تعامل داشته باشند.

در جلسه‌ی امروز سهامداران، شرکت باندای نامکو برنامه‌های میان مدت (آپریل ۲۰۲۲ تا مارچ ۲۰۲۵) خود را توضیح داد و اعلام کرد که تمرکز اصلی آن‌ها در این مدت، استرتژی آی‌پی محور خواهد بود. این استراتژی جدید سه هدف اصلی دارد که شامل ارتباط با هواداران از طریق فرنچایزها، بالا بردن ارزش آی‌پی‌ها و در نهایت افزایش محدوده‌ی جهانی فرنچایزهای خود و بالا بردن فروش آن‌ها در خارج از ژاپن می‌شود.

قسمتی از این استراتژی آی‌پی محور شامل خلق یک متاورس می‌شود. شرکت باندای نامکو اعلام کرده که ۱۵ میلیارد ین ژاپن که معادل ۱۳۰ میلیون دلار آمریکا است را صرف خلق متاورس خود می‌کند.

مدتی است که مفهوم متاورس محبوب شرکت‌های حوزه‌ی فناوری شده است. هرچند تعریف دقیقی از مفهوم متاورس وجود ندارد، اما متاورس را می‌توان جهانی آنلاین و خیالی که برای ارتباطات اجتمایی استفاده می‌شود، توضیح داد.

در متن این برنامه نوشته شده است:

باندای نامکو به عنوان بستر ارتباطی جدید با هواداران، برای هر کدام از آی‌پی‌ها یک متاورس توسعه می‌دهد.

در این متاورس ما پیشبینی محیطی را می‌کنیم که علاوه بر عمل به عنوان بستری که توانایی باندای نامکو در آمیختن محصولات فیزیکی با المان‌های دیجیتال افزایش می‌دهد، دامنه‌ی وسیعی از سرگرمی‌های آی‌پی محور را در اختیار هواداران قرار دهد.

امیدواریم تا بستری خلق شود که به محلی برای ارتباط با هواداران و شرکای تجاری تبدیل شود. از طریق آی‌پی متاورس، ارتباطی بین باندای نامکو با هواداران و هواداران با هواداران ایجاد می‌کنیم.

از طریق این اجتماعات و محتواها، ارتباطاتی عمیق‌تر، وسیع‌تر و چندجانبه‌تر می‌سازیم که تا زمان طولانی‌تری ادامه خواهند یافت و روی کیفیت این ارتباطات تمرکز خواهیم کرد. از این طریق و در مدت زمانی طولانی، ارزش آی‌پی خود را به حداکثر می‌رسانیم.

طبق این برنامه، مبلغ ۱۵ میلیارد ین ژاپن صرف زیرساخت داده‌ها و توسعه‌ی محتوا برای آی‌پی متاورس می‌شود. این برنامه با بیان این که درک مفهوم متاورس یکی از استراتژی‌های اصلی باندای نامکو در سه سال آینده خواهد بود، به پایان رسید. در خبری دیگر از این جلسه‌ی سهامداران، لوگوی رسمی شرکت باندای نامکو مجدداً تغییر یافت.

author-avatar

About واران گیم

واران گیم محلیست برای انتقال اخبار بازی ها و ارائه خدمات به کاربران فارسی زبان جهان

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *